graag jullie mening

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lisjeee, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    He meiden,

Misschien draaf ik door hoor maar ik heb iets raars.
    Mijn reuk is momenteel bizar, voel me anders als anders.
    De TP van deze maand is niet doorgegaan omdat de cryo niet goed genoeg was.
    Vanochtend heb ik een test er tegen aan gegooid, deze is licht positief, hoop dat de streep na het uploaden nog zichtbaar is.

Vorige week maandag heb ik 1500 pregnyl gespoten, dit is lijkt mij wel uit me lichaam?
    Vorige week woensdag me eisprong gehad, en hebben we goed ons best gedaan haha..
    is het nu ook niet veel te vroeg om al een lichte streep te zien op de test?

In het volgende bericht zal ik de foto toevoegen.

2. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    IMG_7114.jpg

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik zie wel iets. Maar weet niet tot wanneer je 1500 pregnyl nog kan zien. Misschien morgen weer testen

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

5 dagen na eisprong lijkt me wel erg vroeg ja. Temeer een eitje zich pas 5 tot 10 dagen na eisprong innestelt. En je daarna pas HCG gaat aanmaken.
    Lijkt me eerder een trage afbraak van Pregnyl in jouw geval. Pregnyl kan ook symptomen veroorzaken.

Zou woensdag even weer testen. Bij zwangerschap zou het streepje dan veel duidelijker moeten zijn geworden.

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Spannend hoor, van ver af zie ik hem nog (of het ligt aan beeldscherm) Maar zie toch echt een streep! Hoop dat hij lekker mag oplopen.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    5 dpo is enorm vroeg en onmogelijk om al posi te testen
    Dat zou betekenen dat het vruchtje al met 2 dpo is gaan innestelen en dat kan helaas echt niet.
    Je zit nu dus 7 dagen na de pregnyl?? Dan is het 100%
    helaas toch nog de pregnyl waar je nu op test helaas.

Ik zou nog minimaal 5 dagen wachten en san weer testen.

Succes!

Deel Deze Pagina