Hallo lieve dames, Gisteren heb ik de punctie gehad van onze 2e ivf behandeling, vandaag te horen gekregen dat er 15 eitjes bevrucht zijn, en zaterdag de terugplaatsing.. als ik reken dan ben ik 15 augustus 14 dpo (14 dagen na punctie) en 18 augustus zal ik van t zieke huis mogen testen (14 dagen na terugplaatsing).. welke datum moet ik nou als NOD aanhouden? Heb ovitrelle gebruikt, en gebruik nu utrogestan.. Alvast bedankt lieve dames
Spannende tijd voor jullie! Door de utro en de ovitrelle kan je menstruatie later komen dan normaal/niet komen tot je stopt met medicatie, maar dit hoeft niet. In principe is de telling qua dpo hetzelfde, dus als je zwanger bent zul je op de 14e ook vast al een positieve test hebben, maar het ziekenhuis wil het risico dat je nog een laatste restje hcg van de ovitrelle test minimaliseren. Bij de meesten is dit met 9/10/11 dagen dpo er wel uit. Je kunt dus van te voren testen of test negatief is, als er daarna een positieve test komt of hij gaat duidelijk oplopen dan ben je zwanger
Ah okee, ja op die 14 dpo, is t 16 dagen na ovitrelle, dus dan zou t streepje al wel echt zijn denk ik haha
Ja, dan is die kans wel heel groot idd ik mocht volgens mij al op 14 of 15 dpo testen vanuit het ziekenhuis
Dank je wel,dan hou ik die aan Ik mag officieel 18 dagen na punctie testen.. geloof dan 18 dpo te zijn maar ik ga gewoon op 14dpo testen (hopelijk hou ik t vol) hahaha