De kogel is door de kerk. Vriend en ik gaan proberen samen een kindje te krijgen. Wat me wel zenuwachtig maakt is dat ik jaren geleden met ex ook een kinderwens had, en dit dus bijna twee jaar heeft geduurd voordat ik zwanger was. ( medisch traject ingegaan,onderzoeken waren allemaal goed). Uiteindelijk is die zwangerschap geeindigd in een miskraam. Voel me daar wel erg gespannen over, hoop niet dat t weer zo lang duurt.
Heel veel plezier gewenst. Hopelijk blijft het verdriet je bespaard en heb je gauw een positieve test in handen!
Ik blijf het zo lief vinden als mensen me zomaar aandragen als suggestie om wat positive vibes te verspreiden. Thanks @K00 Het verschil tussen jou en mij is misschien voor jou nog wel bemoedigend. Ik heb PCOS, dus de issues lagen echt aan mijn kant. Met mijn ex-man heb ik meer dan een jaar in een traject gezeten om zwanger te raken, wat steeds resulteerde in een teleurstelling. Die relatie zat achteraf gezien al heel lang niet goed. Toen ik ging scheiden ontmoette ik al heel snel mijn huidige vriend, en ik moet eerlijk zijn, nog vóórdat de scheiding helemaal rond was, bleek ik al zwanger te zijn. Achteraf gezien is het echt één van de eerste keren gebeurd dat we überhaupt seks hadden. Ik was super onvoorzichtig, want 'we hadden allebei geen gekke ziektes' en zwanger raken was toch geen optie. Oeps. Ik zou zeggen; zie het als een spannende tijd die jullie samen in gaan, maar probeer het nog wel als leuk spannend te zien. Als het allemaal lang duurt en niet lukt, dan kun je uiteraard goed gefrustreerd en wanhopig raken. (dat was ik ook) Maar van tevoren zou ik je altijd adviseren om er positief in te stappen. Hoe mooi is het dat je iemand gevonden hebt waarmee je dit wilt gaan doen en samen deze mooie stap willen gaan zetten? Ik wens je heel veel succes, plezier en ik hoop heel snel een mooie test van jou te zien hier!