Graag jullie mening

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovejay, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hoi dames,

    Wij gaan voor nummer 3!

    Ik gebruik nu voor het eerst de zwanger en kids ovulatietesten, vorige zwangerschap action.

    Woensdag 9 januari mijn spiraal verwijderd. De laatste maanden voor het verwijderen van mijn spiraal had ik eind van de maand tussen 24-27ste een lichte bloeding. Ik dacht toen dat dus mijn menstruatie periode was.
    Nu heb ik mijn spiraal 9 januari laten verwijderen en had ik de 12e lichte bloeding (oud en roze slijm), 13e iets meer bloeding (helder rood en roze slijm), 14e lichte bloeding (roze slijm en oud) en 15e minimaal. Alle dagen waren geen inlegkruisjes voor nodig kwam het alleen tegen met afvegen.

    Ik weet niet of ik er nu van uit moet gaan dat dit mijn menstruatie is geweest. Ik ben gister begonnen met ovulatietesten omdat als ik daar van uit ga nu op dag 12 zit.

    Gaat het de goede kant op en zal ik dan toch bijna mijn eisprong gaan krijgen? Vind het een beetje gek omdat ik hiervoor steeds eind van de maand bloedingen kreeg en nu rond die tijd misschien een eisprong heb.
    Graag jullie mening
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Bij mij liepen de ovulatietestjes ook op. Dus het zou goed kunnen dat dit bij jou ook zo is!
     
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik zou er vanuit gaan dat die bloeding een onttrekkingsbloeding is geweest en je dus (ongesteld) bent geweest. Zo te zien lopen je ovulatietesten op dus ik denk dat je eisprong er inderdaad aan zit te komen :thumup: Succes met het vinden van je piek! :D
     
  4. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Bij mij lopen ze altijd zo wat op en dan ineens knallen ze.
    Zou niet uitgaan van cyclus tijdens spiraal zegt niks over erna.
    Denk idd dat je bloeding een onttrekkingsbloeding was en dat dus dag 1 was (12e) nu dus dag 11.
     
  5. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Bij mij zijn het super lichte steepjes... dan KNAL... en dan weer dezelfde lichte streepjes...
     
  6. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Bedankt voor jullie reactie.. ik wist niet of mijn cyclus dan gewoon door zou lopen..vond het daarom een beetje gek maar ging er wel vanuit dat dit mijn 1e bloeding/menstruatie dan zou zijn.. daarom ool nu begonnen met testen om te kijken of het inderdaad klopt. Snel hopen op een ei..
     

Deel Deze Pagina