Hallo lieve lezers, Vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan. Er is een heel licht streepje zichtbaar. Wat denken jullie. Overal lees ik wel dat het zwanger betekend. Maar ik twijfel nog. Ik heb wel wat pijn in mijn borsten maar dat ik normaal gesproken ook als ik ongi moet worden. Wie heeft ervarig en kan me hiermee op weg helpen. Waarschijnlijk moet ik alsnog 3 dagen wachten om opnieuw een test te doen denk ik. Bedankt alvast
Dankjewel hoor!! Ik kan het gewoon bijna niet geloven. Morgen maar weer even proberen hihi Bedankt voor je berichtje☺️
Hoihoi, bedankt voor je reactie!! Eerlijk gezegt zal ik de preciese dag van mijn eisprong niet weten. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt. Wel weet ik dat mijn cylcus altijd ongeveer rond de 26/27 dagen zit. Vandaag is dag 29 en nog niet ongesteld. Dus ik dacht ik doe een test. En dit is de uitkomst hihi
Nou deze is super duidelijk hoor! Gefeliciteerd! tenminste, ga er van uit dat je zwanger wilde raken.
Dankjewel Ja dat wilde ik zeker, dat het zo snel raak was had ik niet gedacht. Het is de 3e ronde. Maar toch twijfel ik nog hoor hihi. Probeer het van de week nog eens. Dankjewel voor je reactie
Blijft onwerkelijk! Het is ook zo'n groots moment waar je je van tevoren weinig bij voor kan stellen. Wens je een fijne zwangerschap toe en dat je over 8 maandjes maar een gezonde baby in je armen mag hebben. ❤
Wat ontzettend lief❤️ Dankjewel Ja het is de eerste keer voor mij, dus allemaal wennen. Ik ben superblij om steeds meer duidelijkheid te krijgen van jullie☺️
Duidelijk, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de oploop van je testen komende dagen! Wanneer ga je weer testen?
Ik zit een beetje te twijfelen, ik denk dat ik morgenochtend probeer, deze was van vanmiddag, ik wil kijken of hij van ochtendurine nog duidelijker is. Ik hoop van wel hihi
Hallo lezers, Vanacht en vanmorgen heb ik weer 2 testen gedaan, 1 was negatief en de ander gaf weer een klein licht streepje. Ik zal hier de foto meesturen, ik denk dat het nog zo'n klein stadium is. Ik ga ook nog even een clearblue bestellen om vrijdag te doen. Ik kan het wel schreeuwen van de daken, dit kan geen toeval zijn Super bedankt alvast voor jullie reacties Groetjes, Jesy❤️
Welke was negatief?? Je zou verwachten dat de telano met zo'n streepje ook wel positief zou zijn om een ander merk test.
HoiHoi, Geen van deze foto's was negatief. Het was inderdaad ook een van Telano. Maar later toen ik keek, was hij ook licht positief. Al hoewel ik hier niet van mag uitgaan, want je mag je test na 10 minuten niet meer aflezen. Maar deze van op de foto zijn allebei met een licht streepje. Die negatieve heb ik weggegooit. Bedankt voor je reactie
Ik had het niet over een negatieve op de foto maar op de negatieve test die je in handen had vanmorgen. Ik zal duimen dat de streep gaat oplopen.
Maar nu kan ik er dus vanuit gaan dat ik zwanger ben? Ik ben super blij!! Dankjewel voor jullie lieve topreacties. Fijne dag allemaal. Groetjes, Jesy
Heb je ze beide met dezelfde urine gedaan? Of één met je eerste urine en de ander met je tweede urine?
hoihoi Allebei met andere urine, Bij die negatieve had ik heel weinig in een potje. Misschien dat hij daarom negatief was. De positieve had ik 3 uur later gedaan toen ik wakker werd smorgens. Met aardig veel urine Die werd na 3 minuten positief met een klein streepje