9 dagen overtijd maar test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sendroe, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sendroe

sendroe Lid

2 dec 2015
    9
    0
    0
    Hai allemaal,
    ik moet het allemaal even van me afschrijven. Wordt knetter gek van alle onzekerheid.
    Ik ben inmiddels al ruim een jaar van de pil af en heb zeker 2 miskramen gehad. Waarvan de laatste in juli was. Mijn cyclus is altijd erg stabiel. Mijn cyclus is ongeveer 29 dagen.
    Nu ben ik vandaag 9 dagen overtijd. Maar de testen geven aan dat ik niet zwanger ben. Langste cyclus in al die maanden is 1x 35 geweest. Maar daar ben ik nu dan ook wel overheen. Woensdag zijn we bij de huisarts geweest. Helaas kan zij niks zeggen. Ik moet volgende week terug komen met ochtend urine en dan doen we bij haar een test.
    Ze denkt dat ik of zwanger ben of dat ik een laat ei heb.
    Ik weet nu dus nog steeds niks...
    Wachten duurt zolang... en die onzekerheid maakt me gek.... nu ruim een jaar van vallen en opstaan mag het nu toch wel eens raak zijn hoop ik...
    Wordt gek van onzekerheid!!
    Hebben jullie ook ervaring met negatief testen in het begin en toch zwanger zijn? Of juist in eens heel laat pas gaan menstrueren?

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik weet niet of je last hebt van stress? Ik heb ook altijd een heel stabiele cyclus, maar in echt heftige stressperioden (waarin ik ook niet kan slapen en eten) kan mijn eisprong vertraagd komen of zelfs een maand overslaan. Maar ook zonder stress kan dat natuurlijk een keer gebeuren, je lichaam is geen machine...

3. sendroe

sendroe Lid

2 dec 2015
    9
    0
    0
    Nee geen stress. Geen bewuste stress in ieder geval. Sinds maanden eindelijk weer een goed gevoel gehad en heel relaxed alles los gelaten. Ik had ook echt verwacht gewoon te gaan menstrueren.

4. Lovely25

Lovely25 Nieuw lid

9 dec 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het afgelopen maand ook gehad. 9 dagen overtijd en in eens ongesteld. Bij mij was t waarschijnlijk de stress.

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Je kunt soms ook zomaar een cyclus overslaan zonder dat er een reden voor is

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Heb je ovulatietesten gebruikt of een andere methode om je eisprong te achterhalen? Misschien is 'ie dit keer later en ben je dus nog helemaal niet 9 dagen over tijd.

Ik vind het trouwens een beetje gek dat je huisarts denkt dat je zwanger bent, dan had je dat (zeker met 9 dagen overtijd) echt al wel op een test gezien.

Ik hoop voor je dat je gewoon een late eisprong hebt en dat je snel een positieve test of je menstruatie zult hebben:)

7. sendroe

sendroe Lid

2 dec 2015
    9
    0
    0
    We wachten het maar geduldig af! Bedankt voor de reacties.

8. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Waarom test je zelf niet weer?
    De test die je huisarts zal doen met je urine is niet anders dan die je zelf kan doen. is die negatief, herhaal hem dan over 2 dagen mocht j nog niet ongi zijn.

Hopelijk heb je snel zekerheid!

9. sendroe

sendroe Lid

2 dec 2015
    9
    0
    0
    Ik heb deze maand niet mijn eigen sprong bij gehouden omdat we geen druk meer wilde leggen op het klussen! We willen gewoon even niet moeten maar juist genieten van elkaar. De laaste 3 maanden voel ik me eisprong heel goed en dat klopt ook met de testen. Deze maand heb ik hem niet heel extreem gevoeld. Maar kreeg 3 dagen later dan normaal last van tepels. (Altijd na mijn eisprong krijg ik last van mijn tepels.) Dus daarom denk ik dat ik hem wel 3 dagen later heb gehad. Wel iets later dan normaal! Ik zit inderdaad te twijfelen om er nog een test tegen aan te gooien. Maar aan de andere kant het is best prijzig elke keer en de teleurstelling als er geen streep komt is ook niet fijn.

10. Roseline

Roseline Niet meer actief

Als eerst wat onwijs vervelend dat het allemaal zo lang op zich laat wachten en ook van de miskramen. Lijkt me heel heftig allemaal..

Weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad? Je kan nog zo regelmatig zijn, soms is de boel gewoon van slag en dat kan allerlei redenen hebben. Ik hoop uiteindelijk voor je dat je gewoon zwanger bent, maar wees op alles voorbereid. Je lijf kan de boel flink foppen:( (voor de gek houden). Ik heb ook verhalen gelezen van vrouwen die pas laat positief testen, maar ik weet niet of dat gunstig was. Sterkte!

11. sendroe

sendroe Lid

2 dec 2015
    9
    0
    0
    Dank je wel.
    Ik laat me ook zeker niet foppen.
    Ik ga er ook van uit dat ik idd even van slag af ben en dat ik het later toch nog ga worden. Beetje zelf bescherming. Anders een leuk kerst cadeau.
    Heb nu wel het gevoel dat ik het ga worden. Maar we gaan het zien.
    Ben gelukkig wel vrij nuchter alleen soms valt het even niet mee.

12. Framboosjex

Framboosjex Nieuw lid

11 dec 2016
    4
    3
    3
    Hoi sendroe,

Ik ben nu een half jaar van de pil af. En nu 14 dagen over tijd. En ik blijf maar negatief testen. Af en toe heb ik een kwaaltje maar ik probeer mijzelf niet gek te maken door te denken dat ik het mij verbeeld. Maandag ga ik naar de dokter....
    Dus we zitten in hetzelfde schuitje. Ik ga vragen of ze mij willen testen via een bloed test.
    Succes!

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Dit :)

14. sendroe

sendroe Lid

2 dec 2015
    9
    0
    0
    Hai framboosjex,
    Succes bij de dokter. Hopelijk krijg je daar meer zekerheid. Hier ook nog steeds niks en ook verschillende kwaaltjes. Maarja het zegt zo weinig.

Deel Deze Pagina