Klachten na eisprong

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by swagartist, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. swagartist

swagartist Niet meer actief

Dames, ik word helemaal onzeker van m'n lijf. Hadden jullie bepaalde klachten na de eisprong toen bleek dat je zwanger was? M'n buik voelt zwaar en tepels zijn gevoelig. Herkent iemand dit?

2. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,253
    13
    38
    Achteraf was ik alleen erg misselijk en buikpijn.. Rest kwam pas na de test

3. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Hi swagartist! Ik had gister en vandaag echt dat zware ongesteldheidsgevoel. Dat kan natuurlijk nog helemaal niet, maar wat dat nou weer is. Maar het is eigenlijk toch nog veels te vroeg voor onze klachten?

4. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    hey miekuh,

Ja dat zeggen de meeste toch dat je nu nog niets kan voelen..
    Ik betwijfel wat ze zeggen, zelf heb ik al 2 x zwanger geweest.. wel helaas beiden slecht afgelopen. Maar bij mijn tweede zwangerschap is het hartje pas gestopt op 8 weken :(
    Toen had ik een dag of twee na mijn eisprong al menstruatiekrampjes, dat had ik anders nooit zo vroeg.. meestal heb ik ze op de dag dat mijn ms erdoor komen, borsten deden ookal een week op voorhand pijn en voelden raar aan.. toen heb ik op mijn NOD positief getest!

Nu heb ik deze maand ovulatietestjes gebruikt, dus ik weet perfect wann mijn ei was, nu heb ik ook voor het eerste na die zwangerschap terug die krampjes en ook steekjes ed.. borsten voelen weer anders aan, ik heb een klein beetje hoop en ik zeg dat het kan! Je voelt nog altijd zelf wat er in je lichaam aant gebeuren is, daar kan niemand over oordelen :p en nee ik beeld me niets in! :)

succes met aftellen!!!

5. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Jeetje wat lijkt me dat heftig sterrr! Hoeveelste ronde is het voor jou?

Ik heb wel een hekel aan al die kwaaltjes die me meestal op er verkeerde been zeten.

6. swagartist

Sterrr, wat ontzettend naar. Ik hoop dat je zwanger bent en blijft!!

7. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Pffff.. Vandaag misselijk en diarree. Maar als dat erbij hoort moet het maar ;)

8. swagartist

Ik had gisteren ook last van m'n buik, maar niet misselijk...zo spannend he?

9. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Ja heel erg! Maar we moeten nog zo lang wachten! Heb helemaal een opgezette bolle buik. Bah.. Had eigenlijk andere plannen voor vandaag, maar ik durf de deur nog niet uit :)

Share This Page