Dag allemaal, Wij hebben nog niet echt een keus kunnen maken voor een meisjesnaam, zo af en toe komt er weer naam bij en dus nog steeds geen overtuiging voor één naam ....nieuwe namen zijn ook welkom, maar zijn erg benieuwd naar jullie keuze uit ons lijstje van nu.... Kijken ook voor een tweede naam, dus een dubbele naam...zoals Lucie Mare bijvoorbeeld...dus ook deze ideeen zijn welkom.
Hmm lastig.. Ik vind meerdere opzich wel leuk uit jou rijtje. Heb in de eerste plaats op Fenne gestemd. Namen die ik ook nog leuk vind zijn Luna, Elin en Yara.
Ik heb op Yara gestemd maar ik vind Elin ook erg leuk. Met Elin kun je ook mooie combi's maken.. Zoals Elin Mare, Elin Yara..
Hm moeilijk..heb op Merle gestemd, maar er zijn er meerdere die ik leuk vindt. Mare, Jinthe, Luna vind ik ook erg leuk. Dubbele naam vind ik niets en de naam Fenne hoor je zo veel. Wat overigens wel een mooie naam is.
Ik heb voor Elin gestemd. Vind ook Yara en Luna leuk! Een dubbele naam om ook zo uit te spreken of meer als een tweede naam die je alleen op post ofzo weer ziet? Andere ideeen: Yuna Nova
Dag allemaal, met belangstelling houden wij de poll in de gaten...bedankt voor jullie reacties tot nu toe.
Ik vind Elin erg mooi. Maar dat komt omdat het op mijn moeders naam lijkt: Lynne De rest zijn niet mijn smaak.
Fenne natuurlijk!! mijn Fenne heet volluit Fenne Lise, maar scheelde niet veel of ze had Fenne Lily geheten.
Hihi jaa Miffy jou meisje heeft een super mooie naam.. Fenne Lynn, Fenne Lily, Fenne Lize allemaal prachtig Zou het zo kiezen, behalve Lynn dan, die is al vergeven.. Ik vind Fenne het mooiste uit dit rijtje, maar vind Mare en Yara ook mooie namen..