Graag jullie tips over klacht bankstel!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meryl, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Wij hebben enkele maanden terug een bankstel gekocht bij Hoogenboezem, na een week hebben wij een klacht ingediend omdat de bank erg begon te pillen/pluizen. Er is toen een controleur langsgeweest en deze keurde onze klacht af. Er werd gezegd:
    - het hoort bij de stof;
    - het pillen wordt uiteindelijk minder;
    - jullie moeten geen dekentjes meer op de bank gebruiken, dat zorgt voor het pillen.
    Daarbij kregen wij het advies mee om een scheerapparaatje te kopen om de pilletjes weg te scheren. Dit hebben we gedaan en de pluizen verdwijnen idd, maar na 3 dagen moet je weer!

We voelen ons ontzettend genaaid en nu (3 maanden verder) heb ik weer een klachtformulier ingevuld met het verzoek tot een herbeoordeling. Tussen 10:30-15:00 vandaag komt er opnieuw iemand langs van Hoogenboezem. Ik heb geen zin om me weer met een kluitje het riet in te laten sturen. Mijn argument is: als dit bij de stof hoort (wat onzin is lijkt me) dan had de verkoper mij hierover moeten inlichten en had ik voor een andere stof gekozen. Ik vind het belachelijk om een nieuwe bank steeds te moeten ontpillen, ik wil daar gewoon van genieten. Wie heeft hier ervaring mee en heeft tips die ik zodadelijk kan gebruiken tegen deze servicecontroleur? :x:(

Deel Deze Pagina