wij gaan van20 juni tm 4 juli op vakantie. Dachten aan italie maar is niet zon zeker. Zuid Frankrijk schijnt beter weer te zijn. Iemand aanraders voor leuks camping? Liefst rijden we in 1x.
Deze camping: Welkom Een familiecamping, klein en overzichtelijk. Jullie oudste kan er al zelf spelen. Veel jonge gezinnen deze periode. Rivier de Ardèche stroomt naast de camping. O ja, ook nog een restaurant met heerlijke pizza's. Heel leuk zwembad. Ik heb heimwee! Echt een aanrader
Le castelet, st. Jean du muzols . Kies wel voor n plek op de 'oude' plekken ivm schaduw. Wy stonden op t nieuwe gedeelte maar zijn 'verhuisd' toen er wat meer schaduwplekken vrij kwamen. Grandiose camping!!!
Le clapas in la jouanie, castelmary ( auvernge). Is van mijn paps Landelijke camping, met altijd een hele hoop kinderen. Kleinschalig dus niet geschikt als je op zoek bent naar hele entertainment programma's. Maar wel ezels, poesjes ( altijd kleintjes in de zomer), een klim bos, een speurtocht in het bos, zwembad, restaurant, ontbijt service. Zijn ook tenten te huur als je zelf geen tent hebt of mee wilt nemen. Een klein stukje rijden vanaf de camping is een mooie rivier waar regelmatig een bbq georganiseerd wordt en waar je heerlijk kunt zwemmen. En als het niet te droog is elke avond een kampvuur
Italië in juni is perfect. Meerdere keren geweest en altijd temperaturen tussen de 25 en 35 graden gehad. Dus ik zou Italië zeker niet uitsluiten.
Wij hebben drie jaar terug in in juni in italie 38graden gehad zijn omdat dochter Vol zonne bultjes stond na een week naar huis gegaan
Ik heb stiekem meegelezen ik denk dat het voor ons deze camping wordt! Ziet er echt heel leuk uit. Kunnen de kleintjes ook een beetje in de rivier rommelen?