Hallo meiden gisteren en vanochtend een test gedaan, 2v5 van kruitvat. Gisteren zag mijn man niets, maar ik wel Haha.. was niet met ochtend urine. Deze wel.. heb 2 foto's bij gevoegd, 1 gewoon en 1 gesloopt. Heb de 18e een knaller van een ovu test gehad, dus dan volgens mij dus 12 dpo toch? Bedankt vast voor het mee turen en een goed nieuwjaar voor iedereen! Liefs
Heel spannend dit..Zijn inmiddels al een jaar bezig dus zal zo fijn zijn... ga zo maar even een early halen, zal het laten weten! Bedankt voor het mee turen dames!
Ik zie ook wel iets maar lijkt me meer een grijzig streepje. Hopelijk over een paar dagen een mooie roze streep.
Ik zie wel iets... je kan trouwens ook 11dpo zijn. Ik wil je wel geen valse hoop geven... ik zag ook wel elke maand iets en het was echt niet elke maand raak Maar ik duim voor je!
Ik zie wel iets, maar zoals eerder gezegd test ik op deze testen ook vaak lichte streepjes als ik voor mn nod test.
Ik ben meestal een positieve kijker, maar zie op deze testen geen streepje... Hopelijk heb je snel een duidelijkere test.
Zojuist de early test gedaan en geen streepje te bekennen helaas.. Weet iig dat ik vanavond een flinke borrel kan en mag nemen fine jaarwisseling!