Ik test nu een weekje met dipsticks. Eerder deze week was ie gewoon wit. Eergisteren had ik een klein beetje kleur erin. Gisteren veel maar nog niet zo donker als controlestreep of nog donkerder en vandaag is ie alweer lichter. Zijn er meer vrouwen die geen enorme knaller testen? Op basis van mijn cyclus, een kramp in mijn buik gisteren en andere symptomen denk ik dat het wel klopt dat ik gisteren tegen mijn eisprong aanzat. Ik blijf nog wel even testen.
Mijn rijtje. Onderste is nog niet helemaal opgedroogd. Mijn ervaring is dat het streepje dan iets dunner en wat lichter wordt.
Ik heb maar 1 ronde ovulatietesten gebruikt en heb ook geen knaller gehad, maar ging ook maar 1 x per dag testen.
ik heb nooit een knaller gehad. je kan het of net missen je piek. of hij word gewoon niet zo donker. dat kan ook! voor de zekerheid lekker klussen en voor de fun even door testen!
Ik heb ook niet een echte knaller gehad. Gebruikt je die van Sensitest, wat bij die staan achterop 2 resultaten waar je mee kan vergelijken de lichte en de donkere. Als die van gister dan positief was, ben je vandaag op tijd.
Deze zijn van 2besure. Gezellig maken doen we sowieso. Ben alleen benieuwd of er deze week nog een knaller komt.
Ik had de eerste ronde geen knaller, had korte cyclus van 26 dagen. Nu doorgetest en op dag 21 pas een knaller! Dus gewoon door blijven testen is mijn advies. Het waren de zwanger en kids dipsticks overigens
Ik heb een paar rondes een echte knaller gehad en een paar rondes een bijna knaller. Dan ging ik bv op tijd naar bed. Dit betekende in mijn ogen dat de daadwerkelijke piek snachts was bij mij. Testte dan wel 2x per dag. 1e keer einde ochtend en 2e keer voor t slapen gaan. Het scheelt dat wij zoiezo een hoog libido hebben en het vaak gezellig maken. Elke dag of om de dag zoiezo.
hier hetzelfde resultaat met die van 2-besure ineens iets donkerder maar nog geen knaller en nu weer een lichte streep. dus lijkt erop dat ik men ei heb gehad idd maar dan ook niet zo donker als de controle streep maar wel donkerder dsn de andere dagen.. precies zolas op jou foto
Vandaag is ie weer wit. Ik test nog twee of drie dagen om te kijken of er nog iets gebeurt. Maar anders tel ik dinsdag toch maar als mijn piek.