enorme wallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chrissie, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ons mannetje heeft al een paar dagen enorme wallen onder zn ogen. Terwijl hij toch best goed slaapt (vandaag ff niet, maar verder wel)

Normaal slaapt hij van 19.15 tot 06.00 zo'n beetje. Vaak laten we hem kletsten tot zo 07.00 uur en dan voeding. Dan na de voeding meteen weer naar bed voor zo 45 min tot 1.5 uur.
    Dan gaat ie van 12 tot 15 weer naar bed (sinds we niet meer bakeren is ie wat vaker wakker, maar over het algemeen slaapt ie 2.5 a 3 uur) en dan blijft hij op tot 19.00 Volgens mij is dat best wel ok, en hij heeft er eigenlijk ook geen moeite mee. Maar toch heeft ie van die enorme wallen onder ogen net of ie niet geslapen heeft. Wat kan dat zijn?

Vandaag was wel drama met slapen, vanmorgen bijna 2 uur, maar vanmiddag lukte het inslapen niet, en werd ie na een uur weer wakker en wilde echt niet meer slapen. Nu sliep hij vanmiddag in campingbedje in ons nieuwe huis (mama was aan het schilderen) Dat doen we wel vaker, en normaal is dat ook geen probleem, maar vandaag wel dus (ik hoop wel dat dit geen voorteken is voor als we verhuisd zijn :) )
    Uiteindelijk heeft ie in de auto eind van middag nog 45 min geslapen.
    Ik heb zn temp wel even opgenomen, en dat was 38.2. Toch wel wat hoger dus. Zou het kunnen dat ie toch niet helemaal fit is en dat daar de wallen van komen?
    Iemand een idee wat het kan zijn?

Sorry, beetje lang verhaal geworden.
    Groetjes Chris

2. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik denk dat hij wat onder de leden heeft. Fleur is erg verkouden en heeft ook enorme wallen terwijl ze die echt nooit heeft. Ik zorg ook dat ze genoeg vocht drinkt, meer dan normaal want dat kan het volgens mij ook zijn...beetje uitdroging of zo. Zelf ook altijd dorst als ik verkouden ben.

Zo veel mogelijk laten slapen en met 38 graden zou ik het in de gaten houden en anders naar de HA na een paar dagen.

Succes! M

Deel Deze Pagina