Kan iemand mij helpen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by aninaja, Apr 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aninaja

aninaja Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Ik ben 24 maart gestopt met de pil, 26 ongesteld geworden tot 30 maart. Ik had 11 april doorzichtig slijm en door ovulatie testen, kon ik zien dat dit mijn vruchtbare periode was.
    Wel seks gehad met me vriend, zonder condoom maar niet in mij klaar gekomen.

Nu heb ik sinds gisteren wit stevig - niet ruikende slijm en krampjes en het voelt dat ik trillingen heb in mijn onderbuik.

Kan ik zwanger zijn?
    Voor een zwangerschaps test, ben ik te vroeg voor.

Groetjes!!

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Kan van alles betekenen.
    Maar rustig afwachten..

3. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    Hmm je weet waarschijnlijk nog niet wat je cyclus is ?
    Als je 11 april een eisprong zou hebben zou ik gewoon wachten tot 25 april dat is dan 14 dagen na jou eisprong geweest ! ik weet überhaupt niet of je zwanger kan worden zonder dat je vriend in je is klaargekomen zeg maar !
    Maar om nu al te testen dat is veelste vroeg dan zit je 5 dagen na je eisprong (als je van je vruchtbare slijm uitgaat zeg maar ) !
    Succes ig !!

X x

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je 11 april een positieve ovulatiwtest had dan was je gisteren pas 4dpo dus dan kan je nog helemaal niks voelen of zwangerschapskwaaltjes hebben.

Ik debk dat de kans heel erg klein is dat je zwanger bent aangezien hij niet in je is gekomen.

Volgende week zaterdag kan je testen.

5. aninaja

aninaja Niet meer actief

Dankjewel! Mijn zus is 4 maand geleden wel direct zwanger geraakt. We wachten rustig af...

6. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Gemiddeld duurt het een jaar om zwanger te worden, je zus heeft dus veel geluk gehad. Maar dit zegt helemaal niks over jou..

7. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    ja snap het meid !! Het blijft lastig dat rare menselijke lichaam soms hihi 😜maar als je graag een kindje wilt kan je beter proberen dat die wel in je komt zeg maar hihi ☺️

X x

8. aninaja

aninaja Niet meer actief

Haha, dat is het nou juist.. We hoeven nog niet persé zwanger te worden. Me vriend denkt van: het komt zoals het komt, maar ik kan niet wachten! Haha

9. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    haha dat snap ik !! Dat gevoel had en heb ik nog steeds inmiddels 8 rondes verder en hier nog geen kindje ! Al weet ik dat hier meiden op her forum zitten die al jaren bezig zijn en daar neem ik echt mijn petje voor Af wand dat lijkt me echt super slopend iedere maand !!

X x

Share This Page