Hallo dames, Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met kruidvat 2v5 testen? Normaal hoor ik daar altijd goede verhalen over, maar ik dacht laatst te lezen dat ze tegenwoordig indroogstrepen geven? Ik heb namelijk vanmiddag getest in de badkamer, en weggelegd omdat ik geen 2e streep zag. Nu heb ik 'm vanavond weer gepakt en zag ik wel een vage 2e streep. Weer naar de badkamer gegaan en daar zag ik het niet, slecht licht. Nu weet ik dus niet of de streep na afleestijd pas kwam of niet,en of de kruidvat sowieso indroogstrepen heeft.
Ik heb goede ervaringen met de kv testen. Alleen zou ik die van jou als negatief zien. Na aflees tijd mag je het niet meer aflezen omdat de kans er is dat het dan een indroogs streepje is. Hopelijk komende dagen een mooie positieve test!
Ja dat denk ik ook, voortaan gooi ik ze gewoon weg als ik geen 2e streep zie. Zo maak ik mezelf alleen maar gek
Eigenlijk ben ik altijd heel blij geweest met Kruidvat 2v5. Maar moet ook zeggen dat ik twee keer een valse duidelijke streep heb gehad. Dus ik test altijd 2x met dezelfde urine als ik een streepje zie. buiten afleestijd moet je altijd als negatief beschouwen. Spannend dat wordt nog een keer testen
ik heb bij kruidvat nooit een indroogstreepje gehad. als het negatief was, was het negatief en anders altijd positief. ik zou idd niet zomaar gaan hopen en nog eentje doen voor de zekerheid . goed aflezen binnen de aangegeven tijd succes!
Ik heb ook goede ervaringen ermee Ik test nooit met wat anders! Positief is positief , negatief is negatief Ik had toen zelfs een knaller op een andere test maar kv liep niet op ,.. dit liep ook mis dus ik ga altijd van de kv test uit. ik zou voor duidelijkheid vandaag of morgen vroeg een nieuwe doen!
Dit was de test can mij en de tweede negatief. Bizar hè?! Dus ik ben er nog steeds tevreden over maar deed er altijd twee.
Hier altijd goede ervaringen mee gehad, wel inderdaad een indroogstreepje als ik hem niet meteen weg kieperde... dat zorgde dan voor verwarring.
Jazeker! De ochtend erna getest maar met hetzelfde resultaat na afleestijd pas. Gistermiddag nog eens getest en een hele lichte streep binnen afleestijd, vanmorgen weer en die was al duidelijker! Nu zijn de andere testen ook licht positief, sensitest dipstick en action (gewone) Dus de meest gevoelige is voor mij toch kruidvat! Die geeft nu ook gewoon een duidelijk resultaat