Nee, ik zou het niet doen vanwege dezelfde voorletter. Is zo onhandig en vervelend! Of je moet haar een tweede naam erbij geven. Tygo en Tess 'bekt' ook niet lekker. Bovendien is Tess heel erg populair op dit moment. Ik zou een andere naam kiezen.
Wat fijn die reacties!! Dank jullie wel!! Ik was vooral benieuwd naar jullie denkwijze, maar we zijn d'r eigenlijk wel uit en laten het lekker zo. Ook al wilde ik eigenlijk geen al te populaire naam... Het past wel echt bij ons en dat vind ik belangrijker. Het is zo lastig... Een back-up naam hebben we eigenlijk ook nog steeds niet, dus dat is eigenlijk ook wel weer prettig Ze krijgt sowieso een tweede naam en dat is een andere letter als Tygo's naam. Nogmaals bedankt!
Ik vind het ook wel kunnen hoor! Als dit jullie naam is dan zou ik het zeker doen!! tegenwoordig komt toch bijna alles via de mail
Ik ken een gezin waarbij de ouders dezelfde voorletter hebben en die hebben alle 3 hun kinderen ook dezelfde voorletter gegeven. Dat vind ik wel verschrikkelijk. Vind dit wel kunnen hoor.