begonnen met clomid deel je ervaaringen hier

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamamandy, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    hallo allemaal

ik heb een zoontje van pas 2
    we zijn nu al meer als een jaar bezig voor een 2de ik ben vorg jaar zwanger geweest maar heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad heel naar dus

maar sindsdien klopt niks meer met mijn cyclus
    dus ik ben deze maand mogen beginnen met clomid een pilletje voor de eisprong op te wekken

heb het 5 dagen genomen 50mg en heb donderdag op dag 11 van mijn cyclus een echo voor te kijken of er een ei aan rijpen is of er dus een eisprong komt
    dus ben benieuwd

mijn vraag is zijn hier meer mensen met clomid bezig
    wat is jullie ervaring?

2. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey mamamandy!
    Wat spannend allemaal voor je! Bij mij begonnen de eitjes uiteindelijk te groeien met 100 mg. Maar ik heb het 2 keer gebruikt en ga nu over stappen op puregon. Met clomid ben ik een emotioneel wrak, vreselijk! Daarnaast kwam de eisprong ook steeds later bij mij!
    Maar de meeste meiden hebben er niet zoveel last van, ik hoop dat dit ook voor jou geld!
    sterkte de komende tijd!

3. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Hoi mamamandy,

Ik ben op dit moment bezig met de 3e ronde clomid 100mg. Ik had helemaal geen cyclus, daarom ben ik naar het zh gegaan een paar maanden geleden. Echter deze maand ben ik al 14 dagen overtijd en geen positieve zwangerschapstest. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen te kijken of ik een afspraak kan maken, want het begint nu erg aan me te knagen.
    Merk wel dat ik het er steeds moeilijker mee begin te krijgen, vrouwen om me heen die zwanger worden. Ik ben natuurlijk heel blij voor ze, maar merk dat ik toch wel jaloers ben, omdat ik het ook zo graag wil.
    Mensen zeggen ook heel vaak tegen je: "je moet er niet zoveel mee bezig zijn". Dat vind ik echt de meeste achterlijke opmerking die iemand kan maken. Net alsof ik er niet mee bezig kan zijn als ik 3 keer per week naar het ziekenhuis moet.

Ik hoop voor je dat er een mooi ei aan het groeien is :) .

4. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    bedank voor jullie reactie

ik moet zeggen merk niks van bijwerkingen van de clomid

en ja moedeloos word je idd als je alweert die negatieve test heb

moet wel eerlijk zeggen ik heb een gezonde zoon maarja ook ik verlang naar nog een kindje

jullie ook suc 6 en laat morge wel wat weten

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Hallo!
    Ik ben vorige week met Clomid begonnen en moet op 8 september terug naar de gyn voor de 1ste meting... Van daaruit gaan we dan verder met IUI! Wie moet dit ook doen? Willemijnp hoe gaat dan precies in z'n werk?
    Best wel spannend allemaal he!
    Voor de rest heb ik wel last van hoofdpijn en stemmingswisselingen en ik heb de indruk dat mijn buik ook gezwollener is...
    Groetjes en succes aan iedereen!

Deel Deze Pagina