hallo iedereen, ik heb de afgelopen dagen elke dag een test gedaan, omdat ik overtijd ben. Elke test laat een streepje zien, alleen niet binnen de aangegeven tijd, wel allemaal binnen een half uur. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heb zelfs, vind het erg zielig van mezelf, vandaag een ovulatietest gedaan. Die had ik namelijk nog liggen. En die gaf meteen twee vette strepen. Ik weet dat ik moet wachten en geduld moet hebben en het sowieso nu toch niet meer kan beinvloeden, maar poeh, wat een spanning. Hebben de Kruidvattesten (de goedkope en ietsje duurdere) sterke indrooglijntjes of zo? Voorheen kreeg ik bij testen namelijk alleen een wit vlak te zien naast de controlestreep. Echt klachten heb ik niet, behalve het gevoel dat ik ongesteld moet worden en een rare spierpijn in mijn buik. Verder alles prima. Wat is dat wachten lastig zeg. Maar goed, als het nu niet is dan nieuwe ronden nieuwe kansen, maar spannend vind ik het wel. Dus als iemand hier ervaring mee heeft, dan is dat welkom! bedankt vast. Mara
Als er geen streepje verschijnt binnen afleestijd is de test dus negatief.. Alles wat er buiten de afleestijd gebeurd is niet geldig. Wanneer was je nod en in de hoeveelste ronde zit je nu?
als je de 2 voor 5 euri van de kruidvat hebt gebruikt weet ik bij na zeker dat het geen indrooglijntje kan zijn.. die hebben dat niet.. nog nooit meegemaakt... misschien dat je die hebt gebruikt? anders zou ik je die zeker eens aanraden...als die spierwit blijft, weet je bijna zeker dat je niet zwanger bent... succes!!
Hier hetzelfde, onregelmatige cyclus en nu wel erg lang, 2 keer test gedaan, eentje na de 10 min vaag lijntje, tweede kreeg tijdens de tijd een wit lijntje? en na de tijd een dun lijntje maar dus beiden buiten de tijd...dus niet geldig. Alleen dat witte lijntje vind ik vaag.
waren de testen van predictor? hoor ik hier hele slechte verhalen over. gewoon kruidvat 2 voor 5 ! succes
tja lastig te zeggen wat het kan zijn.... kunnen ( ook de KV 2 voor 5 euro ) indrooglijntjes zijn helaas als je zwanger bent zou het over 3 dgn een knaltest binnen de tijd moeten zijn en anders denk ik dat je helaas op de ongi moet wachten... hoe zit je cyclus in elkaar? op welke dag zit je nu precies? voor je NOD of na je NOD ? x
hallo ik heb een probleempie woensdag negatief getest. maar had vrijdag lichte streep op kruidvat test ook die 2 voor 5euro! nu vandaag 1 dag voor me nod krijg ik geen posi test hoe kan dat ben misselijk grote borsten en tepelhoven etc helemaal anders dan normaal beetje zeurende buikpijn af en toe aleen witvloed geen bruinverlies of iets in de richting van ongi dus ik begrijp dat die kruidvat testen geen voorgedrukte lijntjes hebben??? tis een dun lijntje paars of roze achtig en het lijntje is er nog steeds! wie weet hier raad mee
hoi iedereen, dank voor jullie reacties. Het waren de goedkope van Kruidvat (2 voor 5 euro) en die met een kruis. Heb de afgelopen 4 dagen getest en ben nu 3 dagen overtijd. Op alle vier dus zichtbare en gekleurde streepjes/kruizen, alleen dus wel na 20 minuten of zo. Maar goed, ik zal het morgen wel zien...wel erg spannend en vooral onzeker. Ik heb namelijk werkelijk nog nooit lijntjes of wat dan ook gezien...Kwestie van afwachten, ik weet het, maar da's moeilijk.
hai marah pff ik heb ook zoiets aleen dan nie overtijd morgen is mn nod nog steeds misselijk enzo wel buikpijn een beetje erg laag ook spannend denk dt jij wel zw bent
even 1 van cleur bleu kopen zijn wel iets duurder maar die geeft het digitaal aan, he j gelijk duidelikheid
Volgens mij is buiten de afleestijd negatief, helaas. Heb nog nooit gehoord dat het anders is. xxxxxxxxxx
nee die streep vrijdag was binnen de tijd! aleen vandaag gafie niks aan! heb predictor gehaald ook vrijdag en die gaf ook negatief word gek van de zenuwen
Wat ik wel raar vindt is dat als je met KV 2 voor 5 euro test er NOOIT indrooglijntjes staan. Heb testen van maanden geleden en die zijn nog steeds spierwit. Hoezo komt er dan na een half uur een streepje. Hmmm
geen idee bij mij kwam ike vrijdag binne de 5 min ook de testen 2 voor 5 euro! maar vandaag niks dt is zo vreemddd
Dat herken ik wel . Ik teste positief, vervolgens een bloedtest en positief. Dag later teste ik negatief en die dag kreeg ik poepdrang, krampen etc. etc. Op de wc plopte er wat uit en dat was dus een VMK. Ik hoop van harte dat je zwanger bent. Wellicht veel gedronken de aaf ervoor?
Hai babi o wat vervelend voorje ja ik had wel gdronken savond geloof nog geplast ook voordat ik na bed ging kweet het fff nie meer kheb nu buik en rugpijn pff kdenk dat ik ong word xx
bij mij wel gehad... en weet zeker dat ik geen vmk heb gehad ! had namenlijk ook nog clearbleu en nog andere kv 2 voor 5 gedaan en daar stond niks op !
ik heb ook wel eens indrooglijntjes gehad bij kv 2 voor 5. niet bij allemaal want sommigen bleven inderdaad spierwit. en sommige ook een indrooglijntje. hier ook zeker dat het geen vmk is geweest, want tot nog niet nog helemaal geen menstruatie weer gehad.