Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen tot nu toe. Ga zo door Anouk en Evi gaan redelijk gelijk op maar Femke blijft achter. 1 reactie zet ons wel aan het denken. Over de naam Evi. Of dat niet een erg kinderlijke naam is. Leuk voor nu maar misschien niet voor later? Wat vinden jullie?
Vind ik niet, maar ik heb dan ook hardgelopen met start to run. Dan hoor je per sessie wel 4 keer de naam Evi uit een volwassen vrouw komen. Ik denk dat het met heel veel namen is die nu nieuw zijn, ik vind Finn bijvoorbeeld ook niet zo bij een man van 45, maar tegen die tijd is dat normaal! Lekker doen dus, ik vind het ook een erg leuke naam!
Ik vind Sven en Anouk het leukst klinken en het prettigst uit te spreken. Sven en Femke klinkt niet helemaal lekker samen. En Evi vind ik helemaal geen leuke naam.
We kennen iemand die zijn dochtertje Evi heeft genoemd. Mijn vriend en zijn beste vriend hebben ooit bedacht dat dat de afkorting is voor: eerste vaginale inspuiting. Vandaar dat ik sinds die tijd altijd daaraan denk als ik die naam hoor en de naam dus ook niet meer leuk vind. Ik heb gestemd voor Anouk, vind het een leuke naam en past goed bij Sven.
Iedereen heel erg bedankt voor het stemmen op onze poll. Evi stak met kop en schouders boven de andere twee uit. We twijfelen alleen door de opmerking van judithvdc die de naam als afkorting voor iets gebruiken. Krijgen dat niet uit ons hoofd... grrrrrrrr.