Haha Mickey, das wel even wat anders inderdaad! Wow wat een verschil zeg! Wel grappig hoor. Weten zij ook van je kinderwens? En hoe vinden zij het?
@mamasu: Ja da's zeker wel even wat anders he hahaha Maar het lijkt dan wel of het de eerste is,mijn kids zijn al zo zelfstandig,lijkt me wel leuk eerlijk gezegd. Euhhhh...ja ze weten dat we nog graag een kindje zouden willen,maar ze weten niet dat we aan het proberen zijn. Ze vinden het namelijk vreselijk,en dan druk ik me nog erg zacht uit! Jammer,maar ik hoop dat ze als het eenmaal zo is nog bijdraaien...... Liefs Mickey.
Wat goed om al deze reacties te lezen. Wij hebben nu 2 jongens van 2 en 4 en we hebben lang getwijfeld over een derde. We zien op tegen de drukte, de financiele consequenties, weer de zorg of het wel gezond zal zijn.... Maar het gevoel dat er toch nog een kindje bij ons hoort overheerst en we hebben een aantal weken geleden besloten dat een derde erg welkom zou zijn. We zijn meteen aan de slag gegaan, helaas is vandaag gebleken dat het nog niet raak is.... Wel goed om te merken dat ik dat erg jammer vindt, dat bevestigt voor mij dat wel dat de derde echt welkom is.
Wij gaan ook aleen hele tijd voor een derde !Afgelopen juni heb ik jammer genoeg een bbz gehad , en zou ong eind januari 2009 uitgeteld zijn ,mijn doel was om vaar die tijd toch wel weer zwanger te mogen zijn , maar die datum komt nu wel erg dichtbij !
Ik heb echt het idee dat het helemaal 'in' is om voor 3 kindjes te gaan trouwens, tegenwoordig! Zie het best veel om heen. Leuk om bij dit topic te lezen hoe dat allemaal bij anderen gaat. Ik denk vooralsnog dat het bij ons toch bij 2 blijft, gezien de vele praktische nadelen bij een derde. Maar stiekem (echt stiekem, zelfs mijn man weet dat niet) denk ik dus wel eens na over een derde, en hoe leuk het zou zijn om het allemaal nog eens mee te mogen maken. Ach ik blijf nog even door dagdromen!
Inderdaad, mooie dagdromen! We hebben het een tijdje zo druk gehad met verhuizen en de voorbereidingen voor een verblijf van een aantal maanden in het buitenland dat we het idee van een derde even uit het oog waren verloren. Maar nu we ervoor gaan is het dagdromen ook weer begonnen... Marjon 2, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
Ik hoop het ook en voor jullie ook allemaal , en voor de rest die er nog niet uit is , geniet van die andere 2 wondertjes die er al wel zijn ..
Iedereen heeel veeel geluk en plezier gewenst in het nieuwe jaar! 2009 wordt een prachtjaar. Ik voel het aan m'n water Liefs Tezzz
De beste wensen voor 2009, ik wens jullie allemaal een goed jaar waarin de (dag)dromen uit mogen komen!
Wat een leuk topic dit. Ik heb drie kids en het kriebelt heel erg voor een vierde. Helaas wil manlief niet en is het voor mijn gezondheid, ik heb bij de laatste twee zwangerschappen hele erge bi gehad, ook beter maar toch.......... Vinden jullie het goed als ik toch stiekum meelees? Allemaal heel veel succes met zwanger worden en met de zwangerschappen.
@Nynke: jammer dat je niet zwanger kan raken en dan gewoon in een coma gebracht kan worden tot aan je bevalling zodat je geen last hebt van je bi he? Lijkt me erg lastig als je zo veel kriebels hebt en je verstand (en je man ) zeggen dat het niet kan. Hoe oud zijn je kids nu? Mijn zus heeft bij haar tweede zwangerschap vanaf 4 maand in een rolstoel gezeten vanwege bi. Ze is met 36 weken ingeleid en heeft zich vlak daarna laten steriliseren. Bij haar waren de kriebels dus wel over Ik heb wel gauw last van m'n bekken/ schaambeen en rug, maar gelukkig niet in die mate als m'n zus had. Desalnietemin was het wel 1 v.d. overwegingen die wij hebben gemaakt voor we besloten voor een derde te gaan. Behalve de financiƫle kant was manlief vooral heel bezorgd dat m'n lijf het niet meer aan zou kunnen. En nu ik zwanger ben heb ik nog nooit zo weinig hoeven doen! Ik begin nu dan ook pas de klachten te krijgen. (en sneeuw helpt niet als je slecht kan lopen! ) Hopelijk kan ik het de laatste weken nog 'uitzitten'
hallo,ik kom me ook ff bij jullie mengen. ik heb 3 zoontjes van 9 jaar,7 jaar en 14 maanden.en zit nu in de 1e ronde voor mijn 4e frummeltje.ben benieuwd hoelng ik erover ga doen om an te tellen. ik ben zelf trouwens 30
hallootjes,ik voeg me ook ffies toe. ik heb 2 dochters van 5 en 3 jaar oud van mn overleden man en ben in nov van 2008 getrouwd met mijn huidige man. hij heeft zelf geen kids en we willen er dus nog graag een van ons saampjes heel spannend nu,ben 5 dgn overtijd,morgen ga ik testen!
spannend hoor ! Hoop voor je een knal test ! Wat ben je vroeg je man verloren zeg , maar ook dat kan jammer genoeg gebeuren , fijn dat je weer geluk hebt gevonden !
Oh, hier hoor ik ook bij Wij hebben 3 kinderen samen en bij ons woont ook de oudste van mijn man dus eigenlijk gaat het om ons vijfde kindje. Ik ben gek op een groot gezin! We hebben ook twee honden Ik ben 3 x bevallen via een ks en voorzie geen problemen voor een 4e x.
Ik zou ook het liefst een heel groot gezin willen , dus nummer 3 is welkom !Maar eerst zwanger zien te worden , daarna houdt het qua ruimte en financien wel op , nu gaat het wel maar als ze straks allemaal moeten studeren , moet er wel goed gespaard worden .. Maar ik zeg altijd alsi k de tijd , het geld en de ruimte had dan wist ik het wel , ik heb nog zoveel liefde om te geven !