@Bieps: welkom hier en GEFELICITEERD! @Alle andere 'nieuwe': Welkom! Hier is de derde bijna klaar om eruit te komen en dan moeten wij waarschijnlijk ook wel stoppen. Helaas, want ik vind kids heerlijk! Idd...als ik het geld en de ruimte had, dan wist ik het wel
@Babs De oudste hier gaat ws. deze zomer naar de marine of de landmacht dus krijgen we wat ruimte terug, haha. We moeten wel een nog grotere auto maar dat vind ik niet erg Wonen de kinderen van je man ook bij jullie? Ik voed de oudste al op vanaf zijn 4e dus het voelt erg eigen. Als je naar mijn pendel voorspellingen kijkt........ haha ik ben wel twee vruchtjes verloren tijdens de laatste mk dus heel vreemd is het niet
@Tezzz: idd lekker 9 maanden slapen en hups kind is er. Nee hoor ik zou het nooit anders willen, je mist dan ook de echo's en schopjes. Nog een paar weken dan mag je al weer bevallen. Spannend hoor. Mijn kids zijn 6, bijna 4 en 15 maanden. @Bieps: gefeliciteerd zeg! @alle nieuwe mensen van harte welkom en succes met zwanger worden. Ik heb een heel, heel klein beetje hoop. Manlief wil er nog wel even over nadenken maar ws gaan we toch voor een vierde! Financiel gaan we het best redden, waar drie eten kunnen ook vier eten is ons motto. De auto en huis is ook geschikt voor 4 kids. Nu alleen mijn gezondheid nog. Ik ga van de week naar de bekkertherapeut om advies in te winnen. Meiden duimen jullie mee?
Hoi allemaal Nieuwe dames van harte welkom,en succes met jullie wens tot uitvoering brengen! Voor de dames waarbij dit al gelukt is, Gefeliciteerd Geniet ervan! Ben al een tijdje niet meer hier geweest,ik heb wel alles meegelezen,maar niet meer gereageerd,gewoon omdat ik eigenlijk niks te melden heb,we klussen, klussen en klussen...pfff.....ben dat verplichte klussen zo ontzettend moe! Maar goed,ronde 6 alweer,de klusweek zit er gelukkig weer op,en nu maar afwachten wat er komen gaat...of niet natuurlijk..... Allemaal een fijne week,en tot snel! Liefs Mickey.
Hey meiden, was alweer een tijdje niet geweest..heerlijk genieten van Meagan..en teweinig tijd voor andere dingen hahahah Zag alweer nieuwe meiden erbij..gezellig..allemaal heel veel suc6 ..dat jullie maar snel allemaal een hele vette test mogen hebben..want het is echt heeeeeeeeeeeeeel gezellig hoor een 3e
HALLO DAMES ZAL ME EVEN VOORSTELLEN BEN MAMA VAN 2 DOCHTERS 13 EN 9..DEZE ZIJN UIT MIJN EERSTE HUWLIJK. ONDERTUSSEN ZIJN MIJN VRIEND EN IK IN RONDE 6...BEN ZELF 35 EN LANG HEB IK GETWIJFELD OVER EEN DERDE HEB ME 2 DOCHTERS GROTENDEELS ZELF OPGEVOED. MAAR NU KAN IK NIET MEER WACHTEN MIJN VRIEND WORD DAN VOOR HET EERST PAPA... GROETJES KLEINTJE
Welkom kleintje! Spannend he, nog een keer proberen voor een kleintje? (over klein gesproken: mogen je letters de volgende keer ook iets kleiner? ) Hoe ist met de dames hier?
hallo, wij zijn begonnen voor een kleintje. nr 3. en ik dnek dat t deze maand al welles raak kan zijn. vind t zo spannend
Bieps knuffie meis.. Chiquita en kleintje ..heel veel suc6 meiden..hoop dat jullie heel gauw een vette roze test in handen hebben!
Hoi! Kleintje en chiquita,heel veel succes deze ronde,ik hoop dat het snel raak is voor jullie!!! Bieps,meid heel veel sterkte......voel met je mee! Diaantje,bedankt voor je knuffel!! Tezz,tja met deze dame gaat het wel goed,ben in afwachting van mijn menstruatie heb vandaag mijn NOD.alleen die stomme ticker telt gewoon door,en begint dus gewoon weer opnieuw met een cyclus,zou dus eigenlijk vandaag inderdaad weer in dag 1 zitten van mijn cyclus maar tot nu toe ben ik nog niet ongesteld,al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik wel alle verschijnselen weer heb helaas,dus verwacht het wel vanavond of morgenvoreg. Hele fijne avond allemaal! Liefs Mickey. xxx
Dames daar ben ik weer...heb net getest en ik ben ZWANGER! Ben nog helemaal beduusd ervan! Liefs Mickey! xxxx
yessssssssssssssssssssssssssssss !!!!!!! Mickey lieverd...wat een geweldig nieuws..wis't wis't wis't wis't ! waar blijft die foto van die vette test !
mickey super gefeliciteerd! ik hoop morgen een positieve test te hebben. ik weet niet goed wanner mijn nod is ik begnaltidj op dinsdags licht bruin te verliezen en dan op zaterdag guts t eruit is precies 28 dagen altijd. maar nu hoorde ik van een vriendin dat de eerste 4 dagen dat ik dat bruine verlies dus net mee telt . pas als het helderrood bloed is. weten jullie hoe dat zit?
Goeiemorgen dames! Hahahah,wat een leuke reactie Diaantje! Dankjewel voor je felicitatie,euhhhh...hoezo wist je het? Plaatje staat in mijn fotoalbum! Chiquita,damkjewel voor je feleicitatie! Spannend hoor meid vandaag....heb je al getest? Ik weet niet hoeveel bruin bloed je verliest hoor,normaal gesproken begin je te tellen op de eerste dag van je menstruatie,als het bruine bloedverlies nihiel is denk ik dat je moet beginnen met tellen op de dag dat je bloed rood is en meer.... maar goed misschien dat de andere dames hier een andere mening over hebben.... Liefs Mickey.
hi Mickey, van harte! 6e ronde dus zo te zien aan je onderschrift? Wow! Leuk hoor. En hoe voel je je? Ook al echt zwanger? Ik had het beide keren niet direct, dat hele zwangere gevoel. Dat kwam bij mij pas iets later, zo rond 5 of 6 weken. Gefeliciteerd nogmaals!
Ja inderdaad ronde 6! Ik voel me nog niet echt zwanger hoor,is nog erg pril,ben wel wat prikkelbaar,dat merk ik wel.....en minder honger heb ik ook,maar verder kan ik niet zeggen dat ik al iets voel,maar dat komt nog wel denk ik he! Liefs Mickey.