hahaha Mickey..hoe ik het wist?..fingerspitsegefuhl hahahah..weet eigenlijk niet ....had zoiets van kan echt niet lang meer duren... Hey is dat zo'n nieuwe test..gaaf hoor...(zal het zelf niet gauw meer meemaken..zo'n gave test ) Hoe vinden de kids het?..heb je het al verteld? chiquita. Jeetje ...moet even heel diep nadenken..denk ook vanaf het moment dat het rood is....maar zelfs dat kan betekenen dat je zwanger kunt zijn,...met innesteling kan je zelfs helder rood bloed verliezen...niets is zeker tot je test ! Duim voor je meis !
@Diaantje,hhaha dan heb jij een goed "gefuhl" in je vingertoppen hahahaha. Ja dat is inderdaad zo'n nieuwe test,best gaaf he alleen jammer dat het maar 24 uur zichtbaar is,daarna is het schermpje weer helemaal zwart. Ik heb het nog tegen niemand verteld,vind het nog vroeg,en voor de kids moet ik me toch echt even mentaal voorbreiden hoor,de reactie zal alles behalve positief zijn van die twee! Dus we wachten nog even af he.... Liefs Mickey.
meid ..komt helemaal goed hoor..is wellicht even schrikken..moet je zien als de kleine er eenmaal is ..zijn ze er niet meer weg te slaan...hier is het zelfs zo erg dat als Meagan 'snachts wakker is ..de jongens er eerder bij zijn dan ik om even teknuffelen... ..moet soms echt zeggen.."mag mama haar even?" komt goed lieverd!....
@Mickey: helemaal je grote nieuws gemist! Hartelijk gefeliciteerd meid! Hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt met niet te veel stress wat betreft je andere kids JIPPIEJAJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Hahahah dankjewel @tezz! Heb nu nog nergens last van ben alleen wat sneller moe. Komende zaterdag gaan we het aan de kids vertellen,zal een hele onderneming zijn maar we weten wel dat de reactie alles behalve leuk zal zijn,dus teleurgesteld zullen we niet zijn! Liefs Mickey.
Hallo allemaal, Gefeliciteerd Mickey! Ik ben ook benieuwd wat de kinderen ervan vonden! En volgens mij zag ik in de banner van Marion dat je ook zwanger bent? Ik ben een tijdje niet meer actief geweest, leuk om te zien dat er nog meer mensen gaan voor een derde/vierde/vijfde... kindje. Ik kan me ondertussen nauwelijks voorstellen dat ik er een aantal maanden geleden nog zo over twijfelde. Gelukkig maar, want ik ben ondertusssen zwanger van onze derde! Ik vind het dit keer super spannend, veel miskramen in mijn omgeving en ik weet dat het niet rationeel is, maar ik heb het gevoel "waarom zouden wij nu voor de derde keer zoveel geluk hebben..." Heel veel plezier en sterkte allemaal.
Van harte gefeliciteerd "nog 1 keer" , ja is best moeilijk om er dan volledig van te kunnen genieten als dat om je heen gebeurd, maar je moet het beste er van hopen ! Probeer er van tegenieten...lijkt wel of (zo heb ik het ervaren) zo'n 3e zwangerschap in eens veel sneller gaat dan de andere 2..voor je het weet mis je je buikje, getrappel etc.. Dus klim maar op die roze wolk..en geniet geniet geniet!..voor je het weet heb je je kleine wonder in je armen!
Hoi dames,het heeft even geduurd,mijn exuses maar had het zo druk en eerlijk gezegd heb ik tegenwoordig echt nergens zin in....zal er wel bij horen,ben ook super shaggie en moe moe moe....herkennen jullie dit? Maar goed,we hebben het de kids afgelopen zondag verteld,en de reactie was zoals verwacht,ze vonden het absoluut niet leuk,en zagen alleen maar vervelende beren op de weg. Maar eerlijk is eerlijk,maandag was het negatieve er een klein beetje af,ze begonnen toch vragen te stellen omtremt mijn zwangerschap en zelfs mee te denken over een naam,dus er is nog hoop! We gaan er maar vanuit dat het naarmate mijn zwangerschap vordert allemaal wat beter en positiever wordt,ik hou jullie op de hoogte! @nog 1 keer: Gefeliciteerd met je zwangerschap meid,geniet ervan! Hoe is het met de rest? @Tezz....begint echt al op te schieten he,ben je al een beetje nerveus Liefs Mickey.
Hey Mickey..daar was ze weer..fijn dat het allemaal meeviel..en je zal zien..straks is het vechten wie de kleine op schoot mag ahahhahah Hier kunnen de mannen hun geluk niet op..dus echt meis..komt goed hoor! En nou lekker genieten van dat groeiende buikje ..enne..foto's !
@Mickey: wat fijn dat ze al een beetje bij lijken te draaien! Tja...tenslotte zullen ze zelf ook wel doorkrijgen dat de boel niet snel meer teruggedraaid zal worden Hier idd in afwachting van Frumpie. Die buik is nog steeds zooo gaaf, maar zit ook prachtig in de weg zo langzamerhand Veel last van bekken en schaambeen en de laatste dagen steeds meer harde buiken dus de blijde verwachting begint wel enigszins toe te nemen afwachten maar...meer kunnen we niet doen he?
Yes,vandaag de eerste echo gehad,en het ziet er allemaal heel goed uit,het kindje ligt prima op schema,ben nu 8 weken en 3 dagen. Het word een geplande keizersnee, dit in verband met mijn vorige twee keizersnede's,ik heb nu een lidteken in de baarmoeder,en dat kan open gaan tijdens de weeën,vandaar dus dat het risico op een gewone bevalling te groot is. Een geplande keizersnee gebeurt altijd rond de 38 weken,weer een september kindje dus hahaha...De datum van de keiziersnee laat ik jullie weten zodra die bekend is,ik moet er zelf nog even aan wennen. 31 maart krijg ik een nieuwe echo,dan wordt de nekplooimeting gedaan,ook weer erg spannend dus....ben superblij dat ik ons kleine frummeltje nu heb gezien en dat alles goed uitzag,het hartje kloptte ook,dus durf nu echt te gaan genieten! @tezz....spannend meid............succes met de laatste loodjes! Liefs Mickey.
Leuk om te lezen dat er nog meer meiden gaan voor een "groter" gezin. Hier ook iemand die haar handen vol heeft aan 3 prachtige meiden. Meiden, geniet van je zwangerschap of voor sommigen succes met zwanger worden.
Fijn Mickey, dat de reactie van de kinderen op maandag alweer wat bijdraaide. Zelf kan ik me herinneren dat mijn broer en ik eerst ook helemaal niet blij waren toen mijn vader en zijn vrouw vertelden dat we nog een broertje/zusje kregen. Ik was toen 13 jaar. Na een tijdje draaide dat wel bij en hoewel ik het soms best lastig vond, ook toen mijn broertje geboren was, is hij nou juist een van de redenen dat we een derde willen! Want een groot gezin lijkt ons gewoon heel gezellig. Wij hadden afgelopen dinsdag een echo en het zag er goed uit. Wat een opluchting, want ik maakte me dit keer zo'n zorgen. De uitgerekende datum is 27 sept.
Ik wil geen 4 de maar ben nog niet zolang mama van een 3 de geworden. Onze 3 kinderen zijn Yens 13j Zoë 12j Sterre 5 maanden. heb ook 3 KS gehad. De kids zijn gek op haar, gewoon heerlijk hen met haar bezig te zien. We hebben er 17 maanden over gedaan tot we een blijvertje hadden. mag ik meepraten?
hey zico..gezellig dat je mee kletst. ..heerlijk he hoe de kids met kleine Sterre omgaan..hier ook ..mannen zijn zo gek op hun kleine "kusje" zoals ze haar noemen hahah