denk dat het weinig afhangt van hoe lang geleden het was dat je voor het laatst zwanger was. Bij ons ben ik gestopt met de pil toen zoonlief net 3 was geworden, maar heeft het ruim een jaar geduurd voor ik weer zwanger was. (En als ik niet naar de ha was gegaan in maart had het nog veeeeeeel langer kunnen duren ). En het leeftijdsverschil: tja, mijn zus is 9 jaar ouder en mijn broer 4 jaar ouder. Heb altijd met m'n broer overweg gekund hoor, maar de band tussen mijn kids is veel hechter dan ik ooit met mijn broer heb gehad. Aangezien mijn zus al op haar 16de het huis uit ging heb ik met haar ook nooit veel gehad. Maar ik denk dat dat ook aan onze karakters ligt. Als ik kijk 'op papier' naar het leeftijdsverschil tussen de kids en Frumpie, vind ik het nogal meevallen. Maar als ik bekijk dat de kids echt heel goeie maatjes zijn, krijg ik wel een beetje het idee van '2 tegen 1'. Praktisch gezien ben ik trouwens wel heel erg blij dat er wat jaartjes tussen zitten hoor! Hoef niet met een kleine te sjouwen met een dikke buik die in de weg zit. Heb gewoon weer de tijd om overdag van de kleine te genieten omdat de andere 2 al op school zitten. Later met het schoolgeld etc. valt het ook allemaal wat beter te spreiden. En, zoals mijn moeder al eens zo prachtig zei: je kan langer genieten van kids in huis Is ze overigens later wel op terug gekomen hoor. Mijn broer ging pas op zijn 31ste het huis uit!
Hallo Meiden, De zijn weer verdwenen en hoop dat ze de eerste 9 maanden nu wegblijven;zal wel een leuk 5-12 cadeautje zijn voor mijn mannetje.
Hahahah Natasja,hier zijn de rd ook weer weg,en ook ik heb mijn nod 5-12....zou wel hartstikke leuk zijn he Liefs Mickey.
hallo allemaal mijn naam is gerianne en ik kom uit dedemsvaart overijssel maandag 3 novembere heb ik mijn implanon later verwijderen en we gaan nu voor de 3e vindt het heel spannend gelukkig hoef ik eigelijk niet te ontpillen ben nu precies na een week ongesteld geworden wel weer wennen hoor ben anderhalf jaar niet meer ongi geweest door die implanon groetjes gerianne
Nou Gerianne...duimpjes gaan voor jou ook in de duimerdeduim....hoop dat je snel een vette roze test zult hebben !
hoi hoi,ik gooi me er gewoon effe tussen sorry wij willen graag nog een derde kruimel erbij zijn ook druk bezig en mag nog even een paar dagen afwachten of het nu gelukt is of niet en anders oefenen we nog even verder..we hebben een tweeling van 5 dus dan zijn de mannetjes al ruim 6 als er een klein brusje bij komt vind het gezellig en verheug me nu al op ons derde wondertje zou een mooie afsluiting van dit jaar zijn en een mooi begin voor het nieuwe jaar net als voor de andere moedertjes natuurlijk die ook snel zwanger mogen zijn.. veel succes lady''s.. liefs
oke ja nog een paar daagjes 6 pfffffffffff lijkt zo lang vind het zo spannend....maar dat vinden alle dames die (nog) een beebje willen... maar met veel geduld enbezigheid kom ik er wel liefs brit
ik kom er gezellig bij hier ook een hele poos al een wens voor de 3de en doen er inmiddels al 2 jaar over maar goed we zien het allemaal wel. Ik heb er al 2 en al een hele tijd geleden dat ik zwanger was 11 jaar geleden. Maar door dat beiden een medische verleden hebben is het niet van gekomen om aan een 3de te werken en nu alle tijd omdat het met hen nu goed gaat.
dat zal wel weer heel speciaal worden als je zwanger mag worden de vorige keer lang geleden lijkt mij als of je weer voor het eerst zwanger mag wezen ik duim voor je dat je maar snel zwanger mag raken groetjes
Hallo meiden! Ik ben nieuw hier. Wij willen volgend jaar voor een derde kindje gaan. Onze oudste zal dan minstens 4 jaar zijn en de jongste zal minstens 2,5 zijn voor er een kindje komt.Dan moet ik wel in ronde 1 zwanger raken (waar we niet vanuit gaan) Erg spannend dus en ik hoop dat ik hier veel info zal vinden over grotere gezinnen. Hoe gaan jullie het bijv in de auto doen?En hebben jullie voor het financiele plaatje goede tips?
tjonge, wat een hoop nieuwe aanmeldingen ineens! Gezellig hoor! @Boots: Onze oudste dochter is nogal groot voor haar leeftijd (ze is net 7 geworden) en is net 2 cm te klein om officieel al zonder autostoeltje achterin de auto te zitten. Maar ach, wat is 2 cm Bij ons achterin kan het nét. Ik heb zelf ook wel eens tussen de kids op de achterbank gepropt gezeten, dus dat gaat wel lukken Voor het financiële plaatje..tja, we hebben niet voor niks nog ff gewacht na onze tweede spruit Het duurde allemaal helaas wel wat langer dan we hadden gehoopt, maar nu zal er 5 jaar zitten tussen onze jongste en onze Frumpie en dat is qua schoolgeld e.d. natuurlijk wel weer lekker! Verder proberen we al wel elke maand iets opzij te zetten. Ook ben ik nogal van de koopjes, dus dure merken hebben ze alleen in de kledingkast als ze ze gekregen hebben. Ik heb voor onze tweede ook niet weer allemaal nieuwe babyspullen aangeschaft. Onze oudste is gewoon met 2 jaar in een groot bed gaan slapen en de commode konden ze ook wel samen mee doen (tenslotte kun je maar 1 kind tegelijk verschonen). We hebben nog wel een poos in de dubbele luiers gezeten. Toen hadden we dus even geen geld om opzij te zetten (en geen plek over in de vuilnisbak!) Nu met onze derde hebben we de mazzel dat ik alle babyspullen bewaard heb en dat ik een dochter en een zoon heb, zodat kleertjes de komende tijd ook al voldoende in voorraad zijn. En we hebben nog 1 kamer over, dus dat gaat ook lukken. Succes allemaal!
Meiden hoe het komt ik weet het nog nooit eerder gebeurd nu de 2de keer achter elkaar dat ik precies op de dag dat ik mijn NOD moet krijgen ben het ook geworden. Dus kunnen weer opnieuw beginnen. Maar ik heb verder gelezen en als je ouder bent dan 36 kan het langer duren eer je zwanger kan raken en ben ik super blij mee te horen niet dus We gaan gewoon postief verder en zal even kijken of ik een ovulatietest ga doen om mijn ei op te sporen.
nog 4 daagjes afwachten wat er gebeurd....voel van alles gebeuren weet alleen niet precies wat, lijkt soms wel dat mijn buik slaapt zo"n tintelend gevoel meer,af en toe een kneepje links onder in mijn baarmoeder en hij voelt aan als een balletje..voel me een beetje gek soms is het net of ik me erger is niet zo maar zo'n gevoel zit er soms in mijn buik vooral als ik rustig op de bank lig of zit..vreemde bedoeling... :S liefs Brit