Hallo allemaal, Ook ik ben net nieuw hier.. Ik begin aan de 2e ronde van kinderen krijgen . Ik ben 35 jaar en heb 2 dochters van 15 en 12. Ik ben na 10 jaar alleen mijn kinderen te hebben opgevoed een nieuwe man tegen gekomen en we willen heel graag nog een kindje. Ik lees de laatste dagen heel veel op het net, maar ik kan weinig mensen opsporen die ook voor de 3e keer moeder willen worden waarbij er 12 jaar tussen zit. Op 3 november mijn mirena laten verwijderen. (op de eerste dag van mijn ong!) Gisteren was mijn eisprong en ik kan zeggen dat ik weinig geduld heb! Het is voelt weer hellemaal nieuw en kan niet wachten. Groetjes van de lente
hoi dames Wat leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die een groot gezin willen.Ik heb 4 kids,2 meiden(bijna 10 en 7) en 2 jongens (5 en 7 maanden) Ik heb de nodige opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen.Het is zeker een ongelukje bv nou de eerste paar keer werd ik boos en later heb ik maar niet meer gereageerd. Maar het is erg gezellig en ik zou het niet willen missen.Meiden heel veel succes met klussen en dat jullie gauw een derde/vierde kindje krijgen.
Hoi Lente Mijn naam is Indey en wij verschillen niet veel want wij willen ook nog een derde en mijn kinderen zijn 14 en 11 dus lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden en ik ben zelf 36 jaar en scheelt ook niet veel van elkaar
Hallo meiden, Ik had gisteren een positieve ov test Ik hoop echt dat het nu raak is. Groetjes Natasja
ik ben ook zwanger van mijn 3de wondertje.. en bij mij blijft het bij 3 hoor! deze is al door een spiraal heen dus en grote verrassing voor mij en mijn ex maar zeker wel gewenst.
Hoi Dames... Jeetje wat is er weer veel geschreven,ben ik een paar dagen niet online geweest Alle nieuwe (aankomende) moedertjes van harte welkom,gezellig weer een paar meer erbij waar we bij mee kunnen leven! Ben benieuwd wie de eerste is hoor! @Sabbe hoe is het met je meid,al een beetje gewend aan de gedachte Wij beginnen vandaag weer aan de smepronde hahahaha....weer een paar weekjes vemoeiend dus,maar ach....vandaag weer beginnen met ovutesten,ben benieuwd wanneer hij postitief is deze maand,vorige maand was dat op dag 6.... Dames een fijne zaterdagavond en tot snel! Liefs Mickey.
Dag dames, Wat leuk dat jullie hier een groepje vormen. Wij zijn niet aan de klus voor een derde, maar ben al zwanger van ons derde wonder. Het was totaal de bedoeling niet om nu al zwanger te zijn, maar het is nu zo. Ik zou het leuk vinden, hier met jullie mee te schrijven en zo ook wat ervaringen enzo te horen. Tussen de eerste twee zit 16 maanden leeftijdsverschil en tussen het derde en de jongste zal ongeveer 23 maanden verschil zitten. Dus 3 kindjes kort op elkaar. Over het algemeen zie ik het wel zitten, omdat de kriebels voor een derde er al waren, maar langs de andere kant, geeft het ook veel onzekerheid. Zal het allemaal wel lukken. Buiten op m'n werk en op het forum is er nog niemand die van deze zwangerschap af weet. Dus hoe de reacties van buitenaf zullen zijn, ik heb er geen idee van. Ik heb nog twee (half)zussen en van hen weet ik zeker dat ik geen positieve reactie zal krijgen. Wat de familie van m'n man betreft, denk ik dat het nog zal meevallen. Want aan zijn kant, zijn de gezinnen allemaal behoorlijk groot. 24 november kan ik terecht voor de eerste echo, ik ben benieuwd.
hey mickey, ja zeker al gewend, maar wel kots en kots-misselijk. Het wordt elke zwangerschap gewoon erger. Ik mag ook de 24ste voor een echo Hoop dat er gauw veel meiden volgen. Grts
Ik ben blij dat ik dit topic gevonden heb! We hebben al een dochter van 4 en als de tweeling geboren wordt is ze bijna 5 ik vond het zo erg dat het leeftijdsverschil zo groot zou zijn,maar als ik hier lees dat er toch meerdere zijn met zon verschil en dat juist als leuk ervaren geeft dat toch moed! In juni heb ik dus 3 kindjes!Maar we hebben ook maar 3 slaapkamers dus de tweeling komt bij elkaar op de kamer, hebben jullie allemaal zon groot huis of slapen ze ook bij elkaar? We hebben wel 2 hele grote slaapkamers dus we zouden er 1 kunnen splitsen,maar dan worden dat wel 2 kleine slaapkamertjes dus weet nog niet of ik dat wil.
navond allen! Wauw, alweer nieuwe meiden hier! @Brit: zie dat je banner alweer op dag 3 staat. Jammer dat het niet gelukt is deze keer @Lente: voelt als de allereerste keer he? Ik hoop dat je niet hoeft te ónt-spiralen' @Redone: bedankt voor je steun @Indey: al ovutests besteld? @Natasja: zit je lekker op het wachtbankje? Ik hoop voor je dat het raak is! @moesje jolanda: filsteerd met je onverwachtse geluk! @Mickey: had je je ovutest al positief op dag 6 en je cyclus duurde 31 dagen? Dat maakt je lf (fase na ei) wel errug lang zeg! Temp je er ook bij? Vraag me af of je je ei niet misschien toch iets later hebt kunnen hebben. Kom anders eens bij de 'experts' praten op het smeptopic @Kathy: wauw, da's idd behoorlijk kort op mekaar! Ik hoop dat je toch goeie reacties krijgt op deze zwangerschap. Het grote voordeel van de kids dicht op elkaar krijgen is wel, dat je bijv. goed boekjes kan lezen die voor allen geschikt zijn en ook als je een uitje plant dat ze het allemaal leuk vinden (dat gaat hier nog lastig worden denk ik ). @Diana: Ik denk dat je een tweeling prima op 1 kamer kunt laten slapen. Misschien als ze ouder zijn dat het wel gaat schelen of ze hetzelfde geslacht hebben of niet. Maar dat zal voor de eerste 5,6,7 jaar nog niet zo'n verschil maken. Trouwens: ze zullen het sowieso gewend zijn omdat ze niet beter weten @All: succes meiden! Laterrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
Hoi Allemaal, Ik ben ook nieuw hier en onze 3e is al onderweg.Ik heb al een jongen van bijna 3 1/2 en een meisje die in december 2 word dus ook lekker kort op elkaar. Of er ooit een 4e komt weet ik niet.Voor nr 3 heb ik al moeten praten als brugman bij mijn man. Daarbij komt ik krijg deze bevalling mijn 3e ks en volgens de gyn kom ik dan wel op het matje te zitten dus we zien wel.Eerst dit meisje maar op de wereld zetten Ik vind het leuk om mee te kletsen.
Hoi meiden, @Sabbe: Vervelend meid dat je zo misselijk bent,ik hoop dat het snel voorbij is,zodat je echt kunt gaan genieten! Spannendddddd die echo...nog een paar nachtjes slapen Willen jullie trouwens weten wat het wordt? @Diana: Welkom hier! Wat leuk zeg...een tweeling...dubbel feest Wat het leeftijdsverschil betreft,mijn oudste is 17 en de jongste wordt in december 14...dusssss hihi @Tezz: Denk dat ik het iets verkeerd heb opgeschreven...je begint op de 10de dag van je cyclus met ovulatietesten volgens smep,en bij de 6de ovulatietest "de 6de dag dus" was ie positief,maar dat is wel de 16de dag van mijn cyclus....euh,snap je het nog??? Hihi. Nu had ik gisteren trouwens een licht streepje,betekent dat mijn ei er aan zit te komen,dit keer was het op de 4de dag van de testen,de 14de van mijn cyclus dus.... @Britt: jammer meid.....weer een nieuwe ronde dan maar..."zucht" Liefs Mickey
Hoi Mieden! We gaan er ongeveer in mei voor. Ik heb al een december kindje en daarom wachten we even.Ik zie het niet zitten om te beginnen en dan 2 maanden niet te klussen.We wachten dus braaf af tot april/mei en dan gaan we aan de klus. December is een hele leuke maand maar we hebben al zoveel verjaardag en feesten en hebben het niet enorm breed dus ook voor het finacieele plaatje wachten we even. Ik blijf hier zeker mee lezen/posten. Hoe gaan jullie het in de auto doen? en met wandelen? Duowagens, plankjes of..?
Ik wil het idd graag weten. Maar hou het deze keer liever geheim, mss dat ik m'n man dan maar niet inlicht, die heeft twee weken geleden iedereen al verteld dat we zwanger zijn, terwijl ik de eerste echo wou afwachten grts
Ik was vanmorgen misselijk ,nee het is toeval denk ik,zo vroeg kan je nog helemaal niet misselijk zijn. Als het morgen weer zo is dan toch maar een testje doen!
Hallo allemaal, Wij gaan ook voor een 3de/4de kindje. Ik weet niet zo goed hoe ik het juist zeg. We hebben allebei een dochter uit een vorige relatie en hebben een zoontje van ons samen. We zien elkaars dochter ook als onze eigen dochter. Het gaat dus om een derde zwangerschap bij mij. Onze dochters zijn 21 en 15 en onze zoon is 1 1/2. Ik vind het weer reuze spannend.
hey meiden, Mag ik met jullie gezellig met jullie mee kletsen? Wij zijn al ruim 2 jaar onderweg naar een 3e wondertje...aug 2006 zijn we in de mmm terecht gekomen, aanvankelijk leek IVF de beste oplossing voor ons te zijn. Onze eerste twee pogingen mislukte, maar na onze derde behandeling leek onze wens invervulling te gaan, we waren zwanger van een 2ling. Helaas was de roze wolk van korte duur en eindigde onze zwangerschap in een mk en een ma. Nu ruim een jaar later zijn gestart met IUI icm gonal f/pregnyl, volgens de kliniek waar we nu onderbehandeling zijn maken we hier mee nog een goede kans ivm de wisselende zaadkwaliteit. Helaas is onze 1e IUI mislukt en we zitten nu in onze 2e IUI cyclus. Groetjes Naatje