Lieve meiden, Na 98 dagen kan ik zeggen dat ik met afvegen twee druppels bloed ben verloren vanmorgen. Verder lijkt er weinig aan de hand nog.. Zal ik dan nu eindelijk ongesteld gaan worden of zal het een innestelingsbloeding zijn? Wat denken jullie?
Is erg weinig over te zeggen helaas. Hou er rekening mee dat het je ongesteldheid is. Meer meiden hebben geen innestelbloeding dan wel. Maar zou wel lekker zijn als je eindelijk wat duidelijkheid krijgt.
Ja is ook zo. Ongesteld vind ik ook goed hoor, iets minder leuk dan wel, maar dat kan ik in ieder geval naar de tweede ronde
Ik heb vorige week maandag een innestelingsbloeding gehad 5dpo was dat. Was ongeveer een inlegkruisje vol, maar bij anderen is het weer maar een paar druppels of alleen maar roze verlies.. Is dus bij iedereen anders.. Heb ondertussen al positief gestest
98 dagen van ongi.. Zit namelijk in eerste ronde. Ik denk 22 juni vruchtbaar slijm (weet niet zeker), maar gingen toen weg en had gevoel in mijn broek geplast te hebben (beetje overdreven misschien) maar had toen een onwijze slijmprop... Sorry voor de details. Dag erna nog seks gehad en nu dus dit, maar durf niet te zeggen wanneer en of ik eisprong echt heb gehad.
Had het vanmorgen weer, maar daarna niet meer..wordt wel erg nieuwsgierig nu. Leek nu lichtrood en slijmerig