Graag reactie...ervaring..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miss me, Nov 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss me

Miss me Actief lid

Oct 30, 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    #1 Miss me, Nov 2, 2012
    Last edited: Nov 2, 2012
    Hallo,

Sinds kort proberen wij zwanger te worden van ons eerste kindje.
    Ik heb een zeer onregelmatige cyclus (23-26-35 en de laatste keer was zelfs 60 voor dat ik ongesteld werd. Nu zijn de 60 dagen ook weer bereikt).
    Wel zijn er een aantal 'dingetjes'' waar ik last van heb.
    Zo heb ik de laatste 3 a 4 dagen last van bruine slijmerige afscheiding. Mijn tepels zijn ook wat harder dan anders. En gisteren had ik een wat stekende pijn in mijn onderbuik.
    Afgelopen zondag heb ik een test gedaan, deze was negatief...(dit was voordat de afscheiding begon, want dat begon ma/di).
    Wat zou het kunnen wezen?? Kan bruine afscheiding voorkomen in het begin van een zwangerschap? Ik hoor graag ervaringen.

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Het kan, maar vaker is het gewoon een voorbode van een menstruatie. Ben je onlangs met de pil gestopt? Zoja kan het ook nog zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. Het lichaam moet nu ineens alles op eigen krachten doen en daar kan het soms wat moeite meehebben.
    Ikzelf ben ook erg onregelmatig en heb altijd veel last van kwaaltjes. Ik ben daarom ovulatietesten gaan gebruiken en de zwanger worden capsules van Etos. Ik moet zeggen dat mijn menstruatie nu minder pijnlijk is en ook regelmatiger.
    Succes ermee!!!

3. Miss me

Miss me Actief lid

Oct 30, 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Bedankt voor je reactie!

Ik ben niet aan de pil..dus ontpillen hoef ik niet.
    Wij hebben ook ovulatietesten gebruikt, omdat ik zo onregelmatig ben. 2x waren de ovulatietesten positief.

Dit bruinige afscheiding heb ik nog nooit gehad bij ongesteldheid. En ook mijn tepels zijn harder, dan normaal
    Dus ik vraag me toch af..wat zal het zijn?!

Groetjes

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Als je negatief test ben je gewoon niet zwanger. Je kunt over een paar dagen voor de zekerheid nog eens testen maar als het dan nog negatief is moet je je daarbij neerleggen. Harde tepels zijn niet per definitie een teken van zwangerschap maar het is bij iedereen anders. Bruine afscheiding kan 100.000 dingen zijn ;)

Als jouw cyclussen zo lang zijn is een bezoekje aan de huisarts misschien wel goed. En veel succes met zwanger raken!

5. Miss me

Miss me Actief lid

Oct 30, 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie, Marieke,

Wellicht dat het idd wat anders is, daar heb je gelijk in.
    Maar omdat ik deze 'symptomen' niet ken vanuit het verleden..begin je het je af te vragen.
    We moeten het nog maar even afwachten. En idd...anders richting de HA voor evt. verder onderzoek/behandeling.
    Het is wel spannend allemaal.

Share This Page