Na eindeloze lijstjes wel niet zus zo hebben we nog 2 namen over... en welke kiezen we dan zooo ontzettend lastig. De grote broer heet Sam en dan het zusje Indy of Lily
Lily! Duh Ik heb die naam niet voor niets uitgekozen voor m'n mooie kleine meid. Omdat haar naam eigenlijk een afkorting is van d'r eigenlijke naam, schrijven wij hem met 2 L'en.
Vind het lastiger dan toen voor de eerste een naam kiezen zeg jeetje pff. thnx voor alles reacties tot nu toe!
ik vond Indy ook érg mooi... maar vanwege de klank in die - toch maar niet gekozen. Daarom kies ik voor het prachtige Lily
Indy, veeel leuker, zeker bij Sam Vrolijke bijzondere naam, waar ik Lilly wat minder vlot vind, wat tuttiger of zo. Indy heeft voor mij meer kracht.
Wel grappig las ergens een reactie wat ging over in-die en wij hebben een achternaam die best grappig daar weer op aansluit.. tenminste t is niet echt pestbaar maar wel iets waar ik rekening wil houden. Lily begint hier toch wat meer favoriet te worden ondanks dat het best wat tuttig is maar wel een echte meidennaam en vond indy dan weer beetje uniseks omdat ik een jongen "ken" die toevallig ook Indy heet