Omdat ik al een paar dagen lichte streepjes plas (na mk omo witte testen gehad), heeft een vriendin een early test voor me gekocht, niet met ochtendurine gedaan maar wel een lichte streep, geen tuur in het echt. Heeft iemand ervaring met dit soort testen? Had de streep als er iets was niet al donkerder moeten zijn en zien jullie wat? (en nu stop ik echt met testen tot volgende week:x) Bekijk bijlage 415791
ik zie toch echt ook een streepje! en je weet wat dat kan betekenen .. hoeveel dpo zit je? lfs, Dorri
13 dpo vandaag. Als ik de action ovulatie testen mag geloven dan. (Vorige maand miskraam met 7 weken) al een paar dagen super tuur strepen. Nu deze gedaan met middaguren maar is wel een early test.
Oke 13dpo is 13 dagen na je ei toch? Maar wanneer is je nod dan. Haha sorry maar ben daar niet helemaal in thuis hoor
Hnha oke dan kunnen ze nog mooi oplopen. Hier had ik steeds drie dagen voor nod echt wit, en twee dagen voor nod een streep, op nod duidelijker. Ga heeeeel heeeeul hard duimen voor je hoor
Nu ook de aders op mijn borsten terug zijn en pijnlijke tepels toch maar besloten er morgenochtend nog een testje met ochtend urine tegen aan te gooien... ik laat het jullie weten!
van deze tekst krijg ik weer beetje hoop ik ben vandaag 10 dpo, (NOD is dinsdag) en heb vanmorgen negatie getest met een "action test".... ik weet dat 10 dpo veel te vroeg is, hoor voor een action test maar op de een of andere manier gehoopt dat ie al positief zou zijn...