Graag reacties.... zou het dan???

Discussion in 'Zwanger worden' started by aankomendemama, Nov 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Hoi Meiden,

Ik moet even mijn verhaal kwijt... ben er gewoon een beetje zenuwachtig van....;)

Op 12 november een dikke duidelijk ovutest, de week ervoor bijna iedere dag geklust en erna ook nog bewust....
    Nu waren we afgelopen weekend een weekendje weg en ik zat op de wc en had wat rozig slijm in mijn onderbroek en op wcpapiertje :) Dit was afgelopen zaterdag (21ste) dus ik dacht dat ik ongi ging worden, wel veels te vroeg maar goed mijn cyclus zal wel weer van slag zijn zei ik tegen mijn vent!! Zaterdag en zondag wat lichte ongikrampen en lichte rugpijn die kwamen en gingen... vanmorgen niks meer te bekennen, wel een raar gevoel in onderbuik... ik heb gister eens terug berekend en het zou zo maar kunnen zijn dat het een innesteling is geweest.... Over hoeveel dagen zou ik nu kunnen testen??? Banner klopt niet meer. Laatste ongi was 30 oktober...

Verder valt het me op dat ik geen hoofdpijn heb gehad deze cyclus, iets wat ik normaal gesproken altijd wel heb!!!!

Ik hou jullie op de hoogte!!!

2. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    ooo wat spannend... hier vergelijkbaar verhaal...

ik had op 14 nov een overduidelijke positieve ovulatietest..
    3 dg later kreeg ik een licht zeurend gevoel in onderbuik.. dit houdt tot op vandaag aan; vervelend gevoel maar als ik zwanger blijk te zijn heb ik het er uiteraard graag voor over. Gisteren had ik klein beetje bruinige afscheiding..
    verder heb ik nog geen signalen..

3 mnd geleden gecurreteerd en sindsdien heb ik wel vaker zeurend gevoel in onderbuik dus vandaar mijn twijfel... maarja er is iig wat gaande lijkt me, wat het ook is..

3. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

Sep 25, 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Hoi hoi,
    in principe komt je menstruatie 2 weken na de eisprong. Als je eisprong op 12 november is geweest zou je NOD op 26 november zijn. Rond die datum zou je kunnen testen.

Succes en hopen dat je zwanger bent! Ik ben benieuwd.

4. aankomendemama

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Ik heb dat gevoel ook dat er wat gaande is... ik heb namelijk tussendoor nog nooit een lichte bloeding gehad... maar als ik ga rekenen kan het precies... 12de een posi test dus rond de 14de ei, 7 dagen later wat rozig bloedverlies en lichte krampen..

Hopelijk is het bij ons beide raak!! Zou wel heel speciaal zijn na het hersteloperatie van mannetje....:D

We houden elkaar op de hoogte!!!!

5. eeva

eeva Niet meer actief

@aankomende mama, als je precies weet wanneer je eisprong is geweest, kun je 14 dagen later testen, dus donderdag 26 november zou ik testen als ik jou was (14 dagen na je ei wordt men meestal ongi).
    Verder klinkt het héél goed wat je schrijft, kan iid een innesteling zijn geweest (dan gaat je lichaam ook eigenlijk pas HCG aanmaken) je kunt natuurlijk ook 1 of 2 dagen eerder testen, maar vermoedelijk is donderdag je NOD.
    Véél succes, en laat iets weten

Groetjes Eeva

6. aankomendemama

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Thanx voor je reactie.... tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!!! Als ik vrijdag nog niet ongi ben, ga ik vrijdag testen... moet namelijk zaterdag voetballen en ik had afgesproken met een vriendin om de stad in te gaan... hmmmmmm wie weet moet ik dan smoesjes gaan verzinnen... hope so:p

7. aankomendemama

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Hier nog niks doorgezet.... weet niet wat ik moet verwachten een donderdag/vrijdag!!! De ene keer denk ik: Tja het zou wel eens raak kunnen zijn, i.v.m. rozig slijm op 21 november en de andere keer denk ik, hmmmmm voel ik nu toch de ongi aankomen.... kan er geen peil op trekken!!! :x
    Wel merk ik dat er iets gaande is in mijn buik en heb ik ook last van vlagen misselijkheid, niet echt overduidelijk maar ik merk dat ik anders ben dan normaal!!! Ook heb ik het idee dat ik meer moet plassen, maar of ik me dat nou inbeeld, heb geen idee!!!:(

JEETJE WAT DUURT WACHTEN LANG ZEG!!!!!!;)

@Brunchy: Bij jou alles nog rustig???? Nog nieuwe kwaaltjes???

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Duim hoop duim hoop duim hoop
    spannend!

9. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik ga voor je duimen aankomendemama. Hou ons op de hoogte.

10. Miranda

Miranda Bekend lid

Jun 6, 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ohh wat spannend hou ons op de hoogte ik ga voor je duimen!!!

11. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    yep ik duim ook mee ;).spannend.

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik zou pas op 28 november testen... als je 12 november positest had, dan heb idd pas 13/14 je ei gehad... dus dan is 27/28 je nod! Maar verder klinken de symptomen wel heel erg hoop gevend hoor!! :) succes met wachten!! Ook ik ga duimen voor je!!

13. aankomendemama

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Thanx voor al jullie lieve reacties!!!! We zien wel wat er gaat gebeuren het weekend. Ik denk dat als ik zaterdagochtend nog niet ongi ben, dat ik dan ga testen!! Moet namelijk zaterdag voetballen;) en zou op stap gaan met een vriendin..... dus hopelijk moet ik smoesjes gaan verzinnen!!!:p

14. aankomendemama

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Nog geen drastische veranderingen hier... gisteravond bij het afvegen wel een draadje oud/bruin bloed dus ik was alweer teleurgesteld, en dacht dat het vannacht wel door zou breken, maar vanmorgen helemaal niks!!!! Er zit helaas echt niks anders op dan afwachten!!
    Verder ben ik draaierig en heb een zweverig gevoel.... nog steeds geen hoofdpijn... ach ja... vrouwenlichaam...:D

Als ik zaterdag nog niet ongi ben, ga ik testen... zit dan op dag 30..

Jullie horen van me....

15. Alita

Alita Niet meer actief

pff ik heb dus hetzelfde...voel van alles denk de hele tijd wordt ik nu ongi....ander soort kramp en steken..moe..misselijk...maar ja het kan van ales zijn he helaas!!!
    Ik ga zaterdag ook testen als ik dan nog niet ongi ben!!!

16. fanny1980

fanny1980 Actief lid

Jan 20, 2009
    230
    0
    0
    Dag dames! Grappig hoor, ik heb ook hetzelfde. Vanaf 1 week na eisprong wat bruinverlies en dit zo om de dag een heel klein beetje bij het afvegen. In eerste instantie was ik heel erg teleurgesteld en zei tegen mijn vriend dat ik ongesteld zou worden, maar tot op heden nog niets! Ik zou morgen ongesteld moeten worden, mijn vriend is maandag vrij, dus als ik dan nog niets heb gaan we testen, zou dan toch duidelijk moeten zijn...
    Ik voel natuurlijk van alles, wordt 'snachts echt wakker van stken in mijn buik en onderrug en te gevoelige tepels... Ach het is en blijft afwachten.
    Groetjes Fanny

Share This Page