Hai, Ik heb iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Afgelopen zondag zou mijn ongesteldheiddag zijn. Nu is het zo dat ik de afgelopen 1,5 week iedere avond regelmatig krampjes heb gehad en dan vooral in de avond. Zondagochtend ook nog wat krampjes en oud bruin bloedverlies, maar heel minimaal. Verder heel de dag geen last gehad van krampen, hoofpijn of rugpijn. Gister ook nog heel minimaal bruin/rood bloedverlies maar verder ook geen klachten. Gisteravond was alles voorbij en had helemaal niks geen bloedverlies meer. Vanmorgen ook nergens last van, maar het rare is dat ik ook niet misselijk ben of zere borsten heb... snap er echt niks meer van Mannetje en ik hebben besloten om donderdag een test te doen, we hopen het heel erg allebei!!! by the way.... Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil, dus ontpillen is het niet!! Wie heeft dit nog meer meegemaakt????
hoi zeeuwsmeisje1981, je kan er alleen achterkomen of je zwanger bent als je een testje doet...is zo gepiept,heb je meteen duidelijkheid. die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn super goed,en die kun je eigenlijk al vandaag doen. zou mij niks verbazen als je straks twee streepjes ziet groetjes,Diaan
Knap als je kunt wachten tot donderdag!!! Het zou heel goed kunnen dat er nu al 2 strepen verschijnen. Houd ons op de hoogte en heeeel veel succes. Zal voor jullie duimen
Nou ik word er bijna zenuwachtig van!!!! Het probleem is dat ik zo moet gaan werken en slaapdienst heb, dus morgen pas om 12 uur klaar ben en mannetje moet morgenavond werken, vandaar.... maar als ik het niet meer uit kan houden, zal ik het jullie laten weten!! Thanx voor de reactie meiden!!!
spannend voor je!! we horen het wel als je het weet. ik had zelf voor mijn NOD alleen erg pijnlijke borsten en de week van mijn ovulatie rug pijn. dus eigenlijk niet zo heel veel kwaaltjes,was ook een grote verassing dat ik een positieve test had,haha in die week begon ik trouwens wel een onrustige buik te krijgen,maar ook dat is nu over. ik voel me eigenlijk tot nu toe heel erg goed,met af en toe een mindere dag er tussen. groetjes,Diaan
hoi hoi ! nee niet meegemaakt , maar had indd ook al een test gedaan , goed dat je kunt wachten !! x en succes !!
Ik had dat bij Vera (de 2e) ook net voor mijn NOD bruine/rode afscheiding. dacht zelfs dat ik al weer een korte cyclus had en was tampons gaan gebruiken. Maar omdat het niet doorzette heb ik na een paar dagen toch maar een testje gedaan en 2 dikke strepen Ik hoop voor jou hetzelfde! Oja ik had bij mijn eerste al wel wat kwaaltjes, spierpijn in mijn buik, en zere borsten maar bij de tweede echt nergens last van en toch echt zwanger, dus iedere keer is het weer anders.