Zo was mijn test ook en toen was ik helaas niet zwanger...Ik hoop dat je te vroeg bent en dadelijk een knal test hebt!
nee sorry heb hem savonds gedaan en kon hem niet beter op de foto krijgen. en toen heb ik hem weggegooid uit frustratie omdat ik boos was dat ik niet gewoon een knalstreep had.
Sorry, ook ik vind de foto erg onduidelijk. Misschien morgen of over een paar dagen nog eens testen en dan hopelijk een knalstreep!!
Ik zou morgen een kv test 2 voor 5 euro proberen, kijken wat die aangeeft. Ik had er goede ervaringen mee
ja zal ik doen beschouw deze maar als negatief. toch raar dat je een blauw lijntje krijgt binnen de tijd. ben beetje klaar met onzekerheid, laat dan de ongi maar komen als ik niet zwanger ben. bedankt voor jullie reacties.
De streep die op je foto staat is puur de plek waar de streep hoort te staan. Die schijnt iets meer door. Verder zit er geen kleur aan op deze foto dus ik durf bijna zeker te zeggen dat hij negatief is. Echter is het een onduidelijke foto (door het donkere) en ik hoop voor je dat je snel een foto kan maken met een blauwe streep 4 dagen overtijd en temp hoog klinkt positief
ja op de ze foto zie je het inderdaad niet. maar hij was net zo blauw als de streep in het vakje ernaast.
Ik denk dat je deze test als negatief kan beschouwen... Het 2e streepje moet veel duidelijker en even breed zijn als de horizontale streep.
oke naja ik ga vrijdagochtend wel weer een testje wagen. heb deze maandagavond gedaan.. dan zal ie duidelijker moeten zijn.
Hai Fleur, ik zou deze test op de foto ook als negatief beschouwen... ik hoop dat ik het mis heb. Ik heb ook goede ervaringen met kruidvat 2voor5euro. Aangezien je al best een tijd overtijd bent pakt een digitale het misschien ook wel. En tip: doe hem met ochtendurine! Je kan je urine bearen in de koelkast. Succes!
Ik weet bijna zeker dat dit het beruchte pennenstreepje is . Doe anders even een simpele test met gewoon een tweede streep (KV ofzo)....
fleurtje over die test kan ik niet veel zeggen, maar aan fertilityfriend te zien zit je op 18dpo. Dat is echt de langste lf die je maar kan hebben. Als je temp morgenochtend nog hoog is, zeg ik puur op basis van je kaartje (mits goed getempt) 90% kans zwanger...
ja me lf is nu wel lang... en me temp blijft hoog. maar goed die gaat pas omlaag als je ongesteld wordt of een dag daarvoor. maar vorige cyclus ging hij drie dagen daarvoor al omlaag. Maar weet niet of het elke keer zou zal zijn, dat zal ook wel verschillen. ik temp elke dag op hetzelfde tijdstip. ga vrijdagochtend weer testen. wil het gewoon weten, en anders maar ongesteld. ben erg ongeduldig
Vind het een beetje een indroog lijntje ,, mijnes was eerst erg licht, maar de streep was dikker, View attachment 102490 Erg moeilijk te zien,, maar als je goed kijkt zie je dat de streep dikker is, niet donkerder maar dikker.