graag reacties

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fleurtje, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    3,410
    0
    0
    Nijmegen
    Hoop dat je zwanger bent, ga je morgen of vandaag weer testen?

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou ik zei natuurlijk heel stoer dat ik niet meer ging testen. had gisteravond nog een gedaan van clear blue, had ik nog liggen. weer een licht streepje alleen nu even breed maar echt niet op de foto te krijgen.
    vanmorgen naar de kruidvat gerend en kv 2v5 negateif en nog een gedaan van kruidvat plusje, zie ik een licht even breed streepje op, aan beide kanten is een dun blauw lijntje te zien. maar lijkt erop dat het horizontale streepje doorloopt.
    dus conclusie: ik beschouw ze allemaal als negatief.
    nu heb ik vanmorgen wel iets raars, me temp is echt helemaal omhoog geschoten naar 37,6? willen jullie eens kijken naar me kaartje. wat zou dit kunnen zijn. voel me absoluur niet ziek ofzo dus kan ook niet een griepje of iets zijn.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    fleurtje, je temp kaartje ziet er prachtig uit. vind het erg lijken op de mijne toen ik zwanger bleek van alicia. die tempdip op dag 6 zou een innesteling kunnen zijn geweest. spannend hoor. misschien ben je gewoon een van die vrouwen die pas laat een goede positieve test heeft

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankje ik vind hem ook wel mooi maar wordt een beetje gek van die vaag/negatieve testen. ik had er in een ander topic al over dat die daling miss me eisprong is geweest en dat ik hem niet op dag 29 maar 34 heb gehad. dan zit ik nu op 13 DPO en ben ik nog niet overtijd. maar dan waarschijnlijk ook neit zwanger want niet rond die dagen geklust. maarja kan niet anders doen dan afwachten.
    kan ik jou kaarjte miss eens zien gewoon om even te vergelijken :)

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zeg zwanger...

6. hailey1826

hailey1826 Actief lid

Jan 27, 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    mijn test was heel het zelfde al die van jou... ben ondertussen 24 weken , dus ik zeg ook ja ;)

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja ik eigenlijk ook als ik zo naar de temp kaart kijk!
    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    de tijd zal het leren :p moet toch even geduld hebben. bedankt voor jullie reacties voel me toch iets beter dat jullie ook denken dat ik zwanger ben.

9. selma

selma Bekend lid

Nov 21, 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    hoi,

je tempkaartje ziet er mooi uit! Nu je testen nog. Ik zie dat je al 5 dagen overtijd bent, hoe was dat tijdens je vorige cyclussen en wat deed je temp toen?

Succes!

10. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb vorige cyclus voor het eerst getempt maar niet echt volledig want was ondertussen op vakantie. hij was na me eisprong ook rond de 37,0 maar FF kon hem niet decteren omdat ik de helft niet had getempt. me temp ging drie dagen voor me menstruatie van 37 langzaam naar 36,6.

11. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb even terug gekeken laatste temps van vorige cyclus: 37.0; 36,9; 36,7 dag erna menstruatie (36,8)

12. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Fleurtje, wellicht even naar de HA voor een bloedtest meis?

En temperatuur jij op vaste tijdstippen of regelmatig? En temperatuur je wel als je net wakker bent (*dus nog niet gelopen hebt*)?

O ja en elke temp cyclus is anders qua daling bij een menstruatie en je LF kan ook zomaar ineens uitschieten. Ik zou lekker even n aar de HA gaan voor een bloedtestje. Hoop het zo voor je meis!

13. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja temp elke ochtend om 5.30. zet me wekker ervoor als ik avonddienst heb of vrij ben. ja heb een stomme doktersassistent die vind dat je geen bloed kan laten prikken als je geen posi test heb. maar moet over twee weken wel naar de dokter dus kan het dan vragen als ik dan nog geen zekerheid heb.

lief dat je het voor me hoopt. ik durf eigenlijk niet meer te hopen wordt elke keer weer zon teleurstelling.
    heb wel aantal dagen steken in me onderbuik afwisselend links en rechts vooral na het plassen als ik volle blaas had (sochtends)

en sinds vandaag steken naar me schaambeen/venusheuvel.
    maar miss is dit teken van aankomende menstruatie.

14. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nou ja.... Ik heb zelf al een lang gekoesterde wens dus kan dit alles heel goed voorstellen :).

Als ik naar je temperatuur kijk, kan het ook nog zijn dat je pas op 8 oktober een eisprong hebt gehad.

Ben je trouwens net van de pil af? Dus net begonnen en al een eerste echte menstruatie gehad of een ontrekkingsbloeding? Zit even te kijken, omdat het wel een huge cyclus is.

En dit lijkt verdomd op mijn FF toen ik aan het ontpillen was. Toen gaf ie ook een ei aan terwijl ie er niet was, omdat het lichaam zo ontregeld was....

Zit gewoon even mee te denken... Had je al opnieuw getest?

15. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee ben al half jaar gestopt sinds 1mei ontrekkingsbloeding gehad. maar ben onregelmatig, is nog maar me 4de cyclus. cycluslengte: 43-37-44-? dus zit wel in de veertig elke keer.
    maar dit duurt nu wel erg lang.
    ik weet het ook niet meer. zou ik dan miss geen eisprong hebben gehad? wordt er echt gek van ben bang dat er iets mis met me is.
    voordat ik met de pil begon kan ik me niet herinneren dat ik onregelmatig was, gewoon altijd op tijd. had alleen altijd heeeel erge buikpijn en daarom al snel aan de pil gegaan. wel diane 35 dus best zware pil heb ik dus wel 6 jaar gebruikt. kan me niet goed herinneren wanneer ik begonnen ben volgens mij op me 14/15 ben nu 21.

16. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    je moet bijna wel op dag 34 je ei hebben gehad. Want een lf kan niet langer dan 18 dagen duren (lees fertilityfriend maar na...) dus dan zou je vandaag op 14dpo zitten...

17. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik weet het ook niet meer. wordt een beetje verdrietig van alle onzekerheid. dus als ik over 5 dagen nog niet ongi ben heb ik geen eisprong gehad? wordt ik dan nog wel een keer ongesteld...

18. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb een testje gedaan. verscheen meteen een licht roze streepje.
    probeer er een goede foto van te maken maar lukt niet echt. hoop dat jullie wat kunnen zien. anders moet ik morgen in het daglicht even maken.
    kan zijn dat de foto van donker is. met flitser overbelicht ik hem.

19. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zie het streepje wel maar die zit volgens mij niet op de plek waar het zou moeten toch? Te veel naar links zeg maar...

20. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    en deze zal nog even proberen wat duidelijkere te maken

Share This Page