graag reacties

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fleurtje, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik weet niet waar ie moet.. waarom krijg ik toch altijd streepjes die er helemaal niet horen te zijn. maar weer als negatief beschouwen dan?

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja dat streepje hoort daar niet te zitten idd... maar hij staat er wel.. misschien en foutje in de test.. zou er morgen nog 1 doen.. las het streepje van deze test door hcg komt en er bijv eenfoutje in de test zit (teststreepje gewoon teveel naar links) dan zal ie morgen ochtend ook positief zijn..

wel lastig zeg deze onzekerheid meid.. ik herken t maar al te goed. veel succes meid..

3. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik heb deze test nog nooit gedaan, van sensitest dus weet niet waar ie hoort haha. weer blij met een dooie mus.
    ik weet het echt niet meer. waarom blijft ie niet gewoon wit dan weet ik dat ik NIET zwanger ben.
    heb nog een foto geprobeerd te maken. maar jullie zien hem dus ook?

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ik zie een streep hoor, ik zou hem ook iets naar rechts verwachten maar omdat je 2e test ook weer zo is lijkt hij toch positief! Lijkt me sterk als je 2 "foute" testen hebt, streep is een streep! Nou meid duimen!!! Morgen ochtend nog 1?! Succes!

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik durf nog niet te hopen dus morgenochtend nog maar een :p
    deze is ook donkerder dan die ik eerder heb gehad met de plustesten. hij was er ook meteen dus indroger kan echt niet hijis ook echt roze.

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik denk van wel hoor,hij is roze en misschien niet zo heel dik, dat waren ze bij mij ook niet toen

7. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    o ik wordt echt gek van mezelf. ik weet het gewoon niet aan de ene kant denk ik dat ik wel zwanger ben aan de andere kant niet.
    toch voel ik me deze maand anders maarja dat zegt ook niets want me lichaam is goed in me voor de gek te houden.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou ook een nieuw testje doen , zie zeker een streepje maar zou een stuk verder naar rechts moeten zitten .............Misschien wel een fout in de test , wat ik hoop voor je !!

Hopelijk morgen een streep op de juiste plaats !!

9. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja zie morgen wel verder. kan me er wel druk om maken maar merk het anders na negen maanden wel of het wel of niet zo is :p haha

10. Female

Female Niet meer actief

Hey meid ik denk het wel hoor,, vooral bij de sensitest duidelijk een streep.
    Morgen nog een x (en alvast een voorzichtig gefeliciteerd! :))

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    #51 Babii, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
    Ja, dat klopt, bedoelde ik dus ook aan te geven.
    Ik temperatuur al heel lang en als ik die temp zie denk ik: CD34 pas een eisprong en tel daar 14 dagen bij op moet ze CD48 testen. Een LF kan dus inderdaad ook 18 dagen duren, dus op CD52 moet er echt een duidelijke test zijn.

@ Fleurtje, dit is de Sensitest toch? De streep moet inderdaad stukken meer naar rechts.

Gaat wel lekker met jouw testen he :p. En meis.... als je straks deze testen houdt en je bent bij de HA dan moet je een bloedtest eisen he ;)....

Ik hoop (weet bijna zeker) dat je eitje veel later is geweest (CD34) en je toch zwanger bent.

Daarbij geef ik wel aan dat Sensitest vaak vals test (bij mij al meerdere malen gebeurd, maar betekend niet dat het bij jou ook zo is).... En dipsticks zeker weten. Kreeg ooit dit van de eigenaar van Sensitest toegestuurd:

De test in 7 stappen
    1. Neem een gesloten verpakking en controleer of er Zwangerschapstest op staat. Gebruik geen test waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken.
    2. Vang wat urine op in een schoon bakje.
    3. Maak het pakje met de test open met droge en schone handen.
    4. Pak de strip aan de blauwe zijde vast en dompel de andere zijde ongeveer 5 seconden in het bakje met urine.
    5. BELANGRIJK: Dit gedeelte mag niet verder dan de lijn aangewezen door de pijltjes bij `MAX` worden ondergedompeld (zie foto rechts).
    6. Leg de test op een vlakke, droge ondergrond.
    7. Wacht 5 tot 10 minuten om het resultaat af te lezen. Het is belangrijk dat de achtergrond geen verkleuringen meer laat zien. Wacht niet langer dan 30 minuten met het aflezen van de testresultaten.

Dit is overigens een Sensitest die positief is en waar de streep goed staat (onderste testen):

12. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja gaat lekker met me testen he haaha is bijna hilarisch :p maarja we houden de moed er maar in. morgenochtend doe ik er nog een en dan weten we hoop ik meer. zal je zien dat ie negatief is en dan snap ik er echt niets meer van.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou dat gaan we niet hopen he ;). Heb hierboven even een test toegevoegd waar het streepje hoort te staan en de gegevens dat ik uit ervaring weet dat ze vals positief testen.

Bij mij meerdere malen gebeurd terwijl ik toen geen eisprong had gehad.

Ik duim voor je meissie! Dat er strepen komen, dat zou betekenen dat er iets zit, dus dat ga ik hopen voor je :D.

14. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee laten we het niet hopen. ja had het op google al een beetje gelezen dat hij vaak vals aangeeft. wat raar zeg dat ie bij jou ook positief aangaf ovutesten dan, terwijl je geen eisprong had.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, de zwangerschapstesten gaven positief aan, maar ik had heel geen eisprong gehad die ronde.... Had het over de zwangerschapstesten hihih.

Zat namelijk te wachten op de oproep van me operatie in het zkh, dus werd in de gaten gehouden. Was geen eigroei niks geweest, maar had 4 dagen positieve testen en negatieve bloedtesten.

Maar goed meid, ik heb een raar lichaam :p.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Lijkt er wel op dat je zwanger bent, ik hoop het echt voor je

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou toch zeggen dat je wle zwanger bent.. maar wat staan de strepen op een vreemde plek..
    Je zou ondertussen wel wat duidelijkheid mogen hebben!

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wat zit die streep op een vreemde plek:(

19. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou dames vanmorgen weer zon streepje op dezelfde vreemde plek. ga ervan uit dat de deze weer niet positief is en de testen in hetzelfde pakje een fout hebben. ik neem maar aan dat ze allemaal negatief waren en zon licht streepje dus niets zegt.
    me temp is namelijk vammorgen gedaald naar 36,7 dus ga ervan uit dat me ongi er elk moment aan komt.
    maarja ook wel te verwachten als ik me eisprong CD34 heb gehad omdat we toen te weinig hebben geklust omdat ik dacht dat ik hem op CD28 had.
    ik hoop het eigenlijk ook dat ik ongi wordt dan kan ik gewoon weer aan een nieuwe ronde beginnen.

@ babii: wat raar dat je zulke duidelijke positieve test kreeg zeg. ze waren echt knal positief!!! wat een teleurstelling moet dat voor je zijn. hoop dat je echt snel zwanger bent.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Fleurtje, neeee dit waren niet mijn testen hoor. Dit waren voorbeelden van internet hihi.

Mijn testen staan hier nog wel ergens op het forum, maar dan moet ik zoeken. Maar de foto is niet mijn test.

Wat zwaar balen dat je temp zo gedaald is, had ik dus (helaas) toch gelijk dat je ei op CD34 was.... He bah meid! Toch hoop ik dat er helemaal niks komt en je zwanger bent ;).

Deel Deze Pagina