graag reacties

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fleurtje, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik wil nu gewoon ongi worden maar ik heb helemaal niet de symptomen die ik normaal heb dat ik ongesteld wordt. dan heb ik een week van te voren al veel menstruatie(voor)krampen. en dan weet ik precies een dag van te voren dat het eraan zit te komen want dan worden ze steeds erger..
    maar nu heb ik heel ander soort krampen... een soort druk op me onderbuik en steken in me onderbuik links en rechts afwisselend. en als ik soms onverwachte bewegingen maak dan voelt het alsof me spieren gespannen zijn en krijg ik een soort trekkend gevoel in me onderbuik... ik snap er echt niets van.
    ook heb ik continu rommelende darmen. me vriend wordt er gek van snachts dan hoor je de hele tijd me buik borrelen haha. en al 4 dagen geen grote boodschap kunnen doen.. sorry voor de details.

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    o het waren niet jou testen haha dat dacht ik. maar ik begrijp in ieder geval wat je bedoelt en dat je wilde laten zien waar het streepje moest staan.

3. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Misschien ff langs de dokter ?

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou een ander merk test proberen ..

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja al verschillende geprobeerd, kv2v5, clear blue, kruidvat plusje en sensitest. ze gaven allemaal licht streepje behalve kv2v5 en voor zover ik weet is die het betrouwbaarst.. dus ga ik er maar vanuit dat die streepjes niets betekenen.
    heb nu de hele tijd een pijnlijk /drukkend gevoel in me linker lies doet vooral zeer als ik loop maar is er ook als ik zit.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

Meid , ik weet niet of je normaal gesproken regelmatig bent , maar als dat zo is en je bent nu zover overtijd zou ik toch naar de dokter gaan ............................

7. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    wat ik ergens anders ook al heb aangegeven.. waarschijnlijk was je ei een week later, ben bang dat je morgen ofzo ongi gaat worden nu je temp zakt... bleh wel balen zo een cyclus he!

8. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik heb de dokter al gebeld van de week en de doktersassistent wil geen afspraak maken en ze zegt dat als ik geen duidelijke test heb een bloedtest ook geen zin heeft. dat ik gewoon niet zwanger ben en me ongi af moet wachten.
    ja het zal er wel aan zitten te komen het voelt alleen niet zo. nou van mij mag het dan snel komen dan kunnen we weer aan de volgende ronde beginnen :)
    nee heb geen regelmatige cyclus zie onderschrift. maar zit nu bijna op dag 50 vind ik wel erg lang maar kan altijd natuurlijk.

9. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Daarom zeg ik tegen de assistente ook nooit waarvoor ik kom :) Want mijn HA is wel zo lief om een bloedtestje af te nemen ..
    Maar dan zou ik nog even wachten en dan van de week nog een testje doen.. Om de 2 dagen ofzo. Succes !

10. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat probeerde ik ook maar ze wilde perse weten waarvoor ik een afspraak wilde. hier nog steeds geen ongi. heb nu vruchtbaar slijm... :S volgens mij is me lichaam helemaal in de war. evengoed maar voor de zekerheid geklust haha.

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke als mijn doktersassistente vraagt waarom ik kom antwoord ik echt alleen dat dit iets persoonlijks is en zij geen dokter is. Wat een brutale vraag! Gewoon nog een keertje bellen en een afspraak maken en als ze weer vraagt waarom gewoon zeggen dat dit iets is tussen de ha en jou! Anders wil ik ook wel even voor je bellen ;)

12. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ze wil het altijd weten want dan kan zij bepalen of het ernstig genoeg is voor een afspraak. anders wil ze gewoon geen afspraak maken, vind het ook een verschrikkelijk mens. maar goed ik heb volgende week maandag een afspraak met de dokter voor me migraine dus dan kan ik het meteen vragen. als ik nu ga bellen kan ik waarschijnlijk pas vrijdag terecht dus dan wacht ik wel een paar dagen langer :p
    Dus je hoeft niet voor me te bellen haha.

13. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Hoi Fleurtje,

Helaas heb ik dezelfde testresultaten gehad en was niet zwanger. Deze test geeft heel vaak een dergelijk streepje, maar het betekent niets. Deze test moet echt een dikke, brede streep krijgen die goed te zien is. Helaas!

Ik duim voor goed nieuws voor je.

14. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou dames, snap niets meer van mijn lichaam. heb vanavond heel erg veel vruchtbaar/eiwit slijm en kan er (sorry voor de details) wel 10 cm als het niet langer is draden mee trekken :S Zou ik me ei nu krijgen.... ik heb het wel eerder in me cyclus gehad maar niet zoveel en kon er niet zulke lange draden mee trekken. maar jwe hebben wel voor de zekerheid vanavond geklust.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    aan het begin van een zwangerschap kun je ook veel afscheiding hebben , maar ja dan moet je wel een mooie test hebben ...Je bent toch niiet ongi geweest ? Sla je weleens vaker een ongi over of ben je erg onregelmatig ?

16. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke maar kun je daar dan ook draden mee trekken? nee nog geen ongi.. nog nooit overgeslagen ook. me cyclusen staan in me onderschrift dus lagen nadat ik gestopt ben met de pil wel redelijk dicht bij elkaar. langste was 44.. nu zit ik op dag 52. me temp blijft wel dalen maar heb geen ongi, nog niet tenminste. krijg morgen weer testen binnen dus ga donderdag als ik nog niet ongi ben weer testen. pff.. ik ga iig aan de dokter vragen of ik bloed mag prikken als ik maandag nog niet ongesteld ben ga dan toch naar hem toe.
    als ik op CD34 me eisprong had zit ik nu op een luteale fase van 18.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel

jeetje ik weet niet of je er draden mee kunt trekken , nooit geprobeerd ...........Ik zou dat ook aan de dokter vragen of je ff bloed mag laten prikken , weet je tenminste waar je aan toe bent .........................

18. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik wacht het wel even af. miss wordt ik gewoon ongesteld. zou nu toch wel eens moeten komen. maar voor de zekerheid wel geklust haha.. zal me niet gebeuren dat ik me eisprong mis deze cyclus.

Share This Page