Klinkt volledig bekent in mn oren... Klinkt als ontpillings verschijnselen zoals ze het zo mooi omschijven... Het kan wel een tijd duren voor je cyclus weer op gang kan komen. Mijn eerste cyclus duurde maarliefst 64 dagen (en weet van anderen dat hij nog veel langer kan duren). Hou het in de gaten kan ik je zeggen en als je cyclus nu langer dan 90 dagen duurt, dan ff contact opnemen met de HA. Dit is mij toen (bijna 4 jaar geleden) ook geadviseerd en inderdaad toen ik op dag 50 naar de huisarts ging ging ik onverrichte zaken weer naar huis met de info dat ik gewoon even geduld moest hebben. De reden dat ik nog steeds niet zwanger ben is overigens een totaal andere reden omdat er wat andere gingen aan de hand zijn en we daar dus echt hulp bij nodig hebben zoals je in mijn onderschrift kunt lezen. Ik duim voor je dat je enigszins snel zwanger mag zijn Suc6 met wachten!
Ow even ter aanvulling want had je test nog niet gezien... Zie idd een roze lijntje maar naar mijn idee staat die te ver naar de zijkant (zie mijn album voor mijn posi testen)
Nu hij opdroogt word de streep donkerder, is dat normaal?? Nu een half uur geleden,, bovenstaande foto was 2/3 minuten na testen
Kan nu nergens een test meer kopen, dus zal morgen wel weer een test halen, en dan morgen nog eens testen
spoel er eens een paar drupjes water doorheen om te kijken of hij blijft staan.. Hij staat erg ver naar rechts namelijk
ja, haha klinkt stom he.. Het lijkt alsof de test niet goed doorgelopen is, en dan zou het lijntje weg moeten gaan met water..
hm.. Ik blijf het een vreemde test vinden..khou je topic in de gaten voor het geval je morgen weer test haha.. ik durf er nu geen uitspraak over te doen.. Duim voor je meis!
Die eerste foto, hoe lang is die opgedroogd? Is dit een Kruitvat test? Als hij niet ouder is dan een minuut of 10 op de foto, dan is ie positief hoor. Niet bij alle testen zitten de lijntjes netjes in het midden. Ik heb vaak negatieve of slecht doorlopen testen gezien, maar dan is er in de verste verte geen roze lijn te bekennen. Ik vind dit een overduidelijke positieve test. Ik zou morgen nog eentje halen, dan weet je het zeker. Of overmorgen (hcg verdubbeld elke 2 dagen). Maar ik denk dat je zwanger bent! Succes, ik duim voor je!
Die eerste foto is na 2/3 minuten genomen die 2de na ruim een half uur en een plons water eroverheen om te kijken of t wegspoelt.. Nja ga morgen een test halen en dan zondag ochtend met ochtend urine testen.. Ik weet t inmiddels echt niet meer is een kv test en alle andere waren hiervoor laatste 4 dagen geleden duidelijk negatief! Gewoon 1 streep bij controle en de rest spierwit.. Dit was na een minuut al.. Heb toch niks geks gedaan
meeste ziekenhuizen hebben nachtapotheek weet niet of er een in de buurt zit bij jou maar als je niet kan wachten.... ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd ik zie wel wat rozigs aan de t kant maar idd op een plekje waar hij niet hoort kan een foutje zijn succes om de nacht zonder zenuwen door te komen
Test was trouwens hartstikke negatief, Heb nu wel ook last van witte korrelige cremige afscheiding?? Hoort dat ook bij het ontpillen? Ik doe voor de zekerheid over een paar dagen/een week nog een testje.. Heb er nog 1 liggen van de kv
Spannend hoor! Ik had dezelfde klachten en was dus meteen na het stoppen zwanger.. Het duurde ook wat langer voor ik positief testte. Na nod maar eisprong was dan ook wat later. Succes!
Hoi Hoi, Ik wou hier even mijn verhaal kwijt en hoop dat iemand me advies kan geven. Sinds mijn 14de neem ik de pil (ben ondertussen 23) nooit problemen mee gehad maar sinds 3 maanden heel veel tussentijdse bloedingen. Heb nu ook besloten om toch voor een kindje te gaan. Dus ik was nog aan de pil maar ben in mijn eerste week op dag zes (donderdag 16 mei) gestopt. Op zaterdag 18 mei had ik een positieve ovulatietest en sindsdien elke dag een positieve ovulatietest. Op maandag 20 mei heb ik mijn menstruatie gehad tot vrijdag 25 mei. Het lijkt nu alsof ik mijn maandstonden terug moet krijgen en ben echt misselijk. Vrijdag 17 mei, zaterdag 18 mei en zondag 19 mei hebben we veel geklust. Nu is men vraag ook wanneer ik kan testen op een zwangerschap want ik weet niet meer exact wanneer ik mijn laatste menstruatie had na men laatste volledige uitgenomen pilstrip (twijfel tussen 4 mei en 6 mei). Pf wil heel graag snel zwanger worden. Weet er iemand hier raad mee