Hoi, Hoe hebben jullie de 8,5 maanden sprong ervaren? De andere sprongen niet zoveel gemerkt,maar nu.... Overdag heel stuk minder slapen,opzich wel gezellig maar als ik haar in de box leg of op het speelkleed in het krijsen...ook het slapen s'avonds en s'nachts,onrustig slapen vaker wakker worden voor speen en als je de kamer in komt,is ze stil en zodra ik wegloop krijsen! Ook de fles in totaal niet interessant,alles van een lepel... Komt er ook nog eens bij dat ze super verkouden is...hopelijk is de sprong snel over!
Hmm... 8,5 maanden sprong... Als dat is waar Mischa momenteel last van heeft heb ik nog nooit een sprong als zo erg ervaren als deze. Hij wordt al ruim 3 weken 's nachts wakker en slaapt steeds slechter in. Ik kan hem dan niet troosten, hij wil spelen... Zelfs midden in de nacht..... En ALS hij dan stil is en lief ligt begint het weer opnieuw zodra ik de kamer uit loop. Flessen krijg ik er inderdaad ook met moeite in. Toch speelt hij heel lief alleen en is hij overdag ontzettend gezellig, daarom had ik het niet als sprong herkend...
me dochter sliep 4 nachten niet tussen 3a4uur snachts werd ze huild wakker en wilde niet meer in de eigen bed slapen overdags ging het prima nix van gemerkt en na de 4e dag kon ze de eigen optrekken had ze weer wat nieuws