Quinny Freestyle Tandem of P&T??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Puppy78, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    #1 Puppy78, 2 aug 2010
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
    help, weer iemand met een duo-wagendilemma! :D
    Nu de tweede in aantocht is, is het tijd om eens na te denken over een duowagen. Ik ben er over uit dat het een wagen moet zijn met zitjes achter elkaar, het ding moet nl. in onze gang staan en een brede wagen is gewoon heel onhandig. Maar ik kan maar niet kiezen!! Ik twijfel over de Quinny Freestyle 4XL Tandem en de Phil & Teds, en dan een ouder model aangezien die wat betaalbaarder zijn op MP.

Die Quinny ziet er nogal lomp uit, voordeel is wel dat er een maxi cosi op kan, en er zit een enorme boodschappenmand onder. Handig, aangezien ik vrijwel alle boodschappen lopend doe. Jammer genoeg wordt deze wagen niet meer gemaakt, dus een proefritje in de winkel is niet mogelijk. Ik vraag me nl. af of de wagen wel wendbaar is met 4 wielen.
    De P&T is weer lekker compact, maar biedt zo te zien weinig ruimte voor boodschappen. Ook lijkt het alsof de oudere modellen een beetje een vreemde zithoek hebben, half liggend lijkt het wel. Mijn zoontje kijkt graag om zich heen en wil niet liggen, hij gaat dan steeds rechtop zitten.

Wie heeft ervaring met één van beide wagens en kan mij overtuigen? Andere goeie suggesties zijn ook welkom uiteraard.

Deel Deze Pagina