hoi dames even jullie ervaring of mening nodig ons meid is net 19 maanden , ze loopt overal tegen aan , echt overal een stoel , de box van kleine broer , de muur , de deur , ze botst ook als ze iets wil oprapen tegen de stoel bijvoorbeeld , of een kusje geven gaat soms net iets te hard , het valt ons op dat dit de laatste tijd erger word ! kan het zijn dat ze slecht ziet ? of is het normaal ? ik ga het wel eens aan de dokter vragen (morgen ) , wat zijn jullie ervaringen/meningen ? hoor het graag
Lijkt er op als ik het zo lees dat ze moeiten heeft met afstanden in te schatten. Misschien heeft het inderdaad met zicht te maken. Kan ze wel dingen raak grijpen?
Ja, het zou ook leeftijdsgebonden kunnen zijn, maar ik denk langs de arts of het cb gaan geen kwaad kan. Ben jezelf in ieder geval ook gerust!
Ik herken het helemaal niet. Heeft onze dreumes nooit gedaan, maar nu is onze dreumes ook erg voorzichtig met alles. Mijn ervaring met "stuntels" (de kindjes die letterlijk leren lopen door veel vallen en opstaan) is dat het juist beter wordt naarmate ze ouder worden en langer kunnen lopen.