We hebben voor in de zomer 2 nachtjes in een hotel geboekt. Maar hoe doen jullie dat als jullie kindje slaapt?Hij ligt toch bij ons op de kamewr en om zelf om 20.00 naar bed te gaan vind ik ook zo wat. Nu mag hij wel wat langer opblijven die dagen maar je kan slechts op je kamer tv gaan kijken als hij slaapt. Iemand tips??
Wij hebben ook wel eens met de kinderen op de kamer geslapen. Meestal nemen we een babyfoon mee om beneden in de bar nog even iets te gaan drinken. En als ze goed slapen, doen wij ook wel de televisie aan, met het geluid heel zacht. Het is niet ideaal, maar het gaat wel.
Wij gaan absoluut de kamer niet als als we in een hotelletje verblijven met zn allen. Zachtjes de televisie aan gaat hier gelukkig goed. En we nemen ook altijd spelletjes mee (Yahtzee, Scrabble, Kolonisten v Catan, Monopolie etc), voor als de kinderen slapen. En zelf ook wat vroeger naar bed om 's morgens weer lekker fris en fruitig te zijn, hihi!
heb zelf al eens in een hotelkamer gezeten met onze zoon, hij was toen 13maanden. vond het zelf geen doen, ik ga nl ook de hotelkamer niet af. het was te koud om op het balkon te zitten. zoon lief ging om 20uur naar bed. hebben toen op het balkon gezeten met de jas aan tot dat hij sliep, als hij iets hoorde stond hij nl weer recht. hadden een kinderbedje geboekt. toen hij sliep hebben we een bedsprei over het bedje gelegd zodat hij geen last van het licht had en toen maar heel zachtjes gedaan. zie dat jou zoon 18mnd is dus zal ook nog wel in een campingbedje liggen, kun je dat misschien ook doen.
Wij nemen altijd de babyfoon mee. Je moet dan als het een groot hotel is vragen of je een kamer in de buurt van de bar, restaurant, of waar het is waar je wilt zitten mag. Of inderdaad het balkon als het mooi weer is. Als je dan zelf naar bed gaat moet je een beetje stil zijn, bij ons gaat dat altijd wel goed.
Kun je het babybedje niet verslepen naar de badkamer? Dit deden wij toen w eer maar 1 hadden maar niet te veel drinken in d eavond dan
Deden wij ook! Ons zoontje slaapt heeeeeel licht. Wij hadden grote badkamer en daar het campingbedje in gezet. We hadden een kitchenette op de kamer, dus konden daar onze tanden poetsen. Plassen beneden in de lobby gedaan. Ja, je moet wat!
Oh, hier zit ik dus ook mee. Wij gaan begin juli met ons zoontje (dan 11 maanden) voor een weekje naar Italië en we willen een tussenovernachting doen in Zuid-Duitsland of Zwitserland in een pensionnetje ofzo. Ik vroeg me ook al af hoe dat zou gaan om samen op dezelfde kamer te slapen. Jesper kennende gaat hij echt niet zomaar slapen als hij weet/hoort dat wij ook op die kamer zijn. Maar om nou die 10 uur in één dag te rijden lijkt me ook wel wat veel. Moet zeggen dat ik het wel een goed idee vindt om het bedje op de badkamer te zetten. En dan maar hopen dat je 's nachts niet hoeft te plassen... Kan me er nu al druk om maken en dan moeten we nog gaan...
Zit met een soort gelijk dilemma. Maar dan nog uitgebreider, ik ben alleen met m'n dochter en een 2-persoonskamer met haar houdt niet alleen in dat we op dezelfde kamer slapen, maar ook samen in 1 bed. En ik geloof nooit dat er dan veel van slapen terecht komt. Iemand daar ervaring mee toevallig?
Wij hebben op alle vakanties altijd een deryan tentje bij ons als bed voor onze zoon. Dat gaat prima. Hij is dat ding gewend en hoeft dus niet tussen vreemde lakens in slaap te vallen. Je parkeert het ding in een hoek, desnoods een laken eroverheen tegen het licht van lamp of tv en hij slaapt. Hij kan er ook niet zomaar uit of gaan staan dus komt ook niet kijken wat je aan het doen bent als hij wel wakker wordt. Het bevalt ons prima zo!
Wij hebben toevallig afgelopen weekend 2 nachtjes in hotel geslapen en Charlotte in campingbedje op de kamer erbij. Wij gaan echt de kamer niet uit als zij slaapt (geen haar op mijn hoofd) dus: handdoek over de zijkant (wel zo zodat ie niet op haar kan vallen) en heel zachtjes de tv aan. Was helaas geen weer om op het balkon te zitten en op de badkamer is ook niks want dan moet je ook al vooraf douchen en zo en kun je niet meer naar het toilet. Vond het prima te doen trouwens. Ze is wel gewend aan haar campingbedje, slaapt ze altijd in als we weggaan, ook als we eens bij vrienden op bezoek gaan 's avonds slaapt ze daarin.