Dit is mijn eerste maand dat ik temperatuur en omdat hij mooi hoog blijft (vrijdag nod) vraag ik mij af.... Is het bij iedereen zo dat de daling van temperatuur op of na nod is? Zijn er die ervoor al een daling hebben en op welke cd is dat dan?!
Als je zwanger bent is je temp hoger.. bij mij daalt mijn temp vaak de dag voor dat ik ongesteld zal worden... Als je temp nog hoog is op je NOD en je weet zeker dat het je NOD is zal ik testen meid!! wanneer was je ei denk je? kun je je tempkaartje hier posten?
ik denk dat je morgen een belangrijke dag hebt.. als je temp dan nog verder is gedaald denk ik dat je ongie wordt.. als hij weer omhoog is heb je nog kans zwanger te kunnen zijn! je houdt het nog even spannend dus..
Woow ik heb zowat dezelfde kaart als jou. Mijn nod is ook as vrijdag. Jeetje wat spannend zeg, allebei een daling op dag 25. Ik duim voor ons dat de temp morgen weer omhoog gaat!!!
Mijn temp zakt altijd pas een aantal dagen nadat ik ongi ben geworden.. Als je minimaal 16 dagen na de eisprong een hoge temp hebt zijn de meeste vrouwen zwanger las ik ergens..
Nou nee niet echt, ik zie dat ik het bericht van manouk verkeerd heb gelezen. Ze schrijft idd 16 dagen na eisprong. Ik zit nu op 13 en komt overeen met testen op nod. Spannend hoor dat wachten pffff. Ik hoop dat mijn temp weer wat zal stijgen morgen
Ik wacht tot nod met testen! Ik tempratuur voor het eerst dus geen idee wat ik kan verwachten .... It makes me creazy!!!!!
Ik wacht tot zaterdag met testen, want meestal word ik in de nacht ongi. Pfff ik hou het ook niet meer hoor. Vooral nu me temp gelijk blijft!!!
Hoi, Ik ben even aan het kijken hoe andermans temperatuurkaarten eruit zien. Ik ben deze ronde voor het eerst hiermee aan de slag gegaan. Zouden jullie even mee willen kijken? Ik denk dat ik moet wachten op een menstruatie want ik voel helemaal niets nu terwijl ik na mijn vermoedelijke eisprong toch zeker anderhalf week veel last heb gehad van van alles en nog wat. Vorige ronde duurde 34 dagen. Dus het kan best zijn dat ik weer zo lang moet wachten . Misschien heb ik wel op een andere dag een eisprong gehad. Wij zijn in elk geval niet heel vaak met elkaar naar bed geweest deze maand. Alhoewel wel op de juiste dagen als ik FF moet geloven. http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php Groetjes en allemaal succes met zwanger raken.