welke test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nyx, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyx

nyx Lid

20 apr 2014
    98
    0
    0
    Vraagje:

Welke testen (merken) zijn volgens jullie het beste?
    Lees op de pagina nml erg vaak dat de CB en Pedictor niet altijd even betrouwbaar is?
    Toch vreemd voor zo'n dure test...:(

Wie ervaring met verschillende testen?
    Benieuwd naar jullie meningen..

Greetzz :D

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik vond de Kruidvattesten 2 voor 5 euro erg fijn. De CB is minder gevoelig dus die kan je beter pas op je NOD doen als je die zou willen doen.

3. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    Ik heb getest met de da eigen merk en die was positief dag erna cb met indicator gedaan en die zei zwanger 2-3 weken.
    Andere merken niet gehad dus kan daar geen mening over geven

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Op het moment dat ik daadwerkelijk zwanger was waren alle testen goed. Gaven ze allemaal een positief resultaat

- kruidvat 2v5
    - etos 2v5
    - etos 'gewone' test
    - CB plus en digi
    - Test it (via bol.com)

Heb ze allemaal wel eens gehad hihi en ook voor NOD 2 tot 3 dagen een streep. Eerst was ik ook positief over de test van z&k maar die zijn niet zo goed meer en geven de laatste tijd valse streepjes.

5. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Ik vind zelf die van de action erg fijn. Goedkoop, en nooit een vals positief resultaat. Ik vind het zelf prettig om de eerste dagen wat vaker te testen, om te kijken of de lijntjes een beetje oplopen. Dan wordt het een dure grap als je dat met CB wil doen ;)
    Die van de kruidvat 2v5 vind ik wat minder betrouwbaar, maar geven nu wel donkerdere lijntjes dan die van de action (teststreep is zelfs veel donkerder dan controlestreep), dus lijkt wel wat gevoeliger.

6. sita90

sita90 Niet meer actief

Kruidvat 2v5 euro. Nog nooit valse streepjes mee gehad. Action wel, en zijn veel minder gevoelig... Succes:)...

7. nyx

nyx Lid

20 apr 2014
    98
    0
    0
    Super om ff jullie gebruikerservaringen te lezen :D
    Vind het bijzonder waarom de prijzen van de verschillende merken zo extreem verschillen :cool:

Heb zelf de Testjezelf.nu testen via de Bol.com in gebruik, zowel de ovulatie als zwangerschapstesten.
    Misschien iemand hier ervarinngen over gehoord of mee gehad?

Ben nu 2 dagen voor NOD, ovulatiepiek duidelijk gemeten, dus prima.
    Nog ff doorbijten deze twee dagen, en dan maar eens kijken of het tijd is voor een feestje :D:D:D

Greetzz :)

8. Lila

Lila Niet meer actief

respect voor jou geduld :D zelf hou ik het nooit vol tot NOD hihi :D ikzelf gebruik altijd actiontesten of Kv5v2, met KV heb ik wel de neiging al altijd een heel erg vaag streepje te plassen maar dat herken ik nu wel dus zie het als negatief dan. Als het ooit zover is doe ik een digitale als bevestiging als ik met kruidvat of action een mooi streepje heb
    Veel succes de komende twee dagen (en daarna natuurlijk ook!)

9. nyx

nyx Lid

20 apr 2014
    98
    0
    0
    :D Bedankt Lila :D
    Ik zie mijn bericht en zie dat ik erg nuchter over kan komen op de lezers..:D
    Dat is helaas niet helemaal waar hoor :) Ik weet nu ook wat het is om vol hoop op die testen te zitten staren, hopend op die twee streepjes :x

Helaas voorgaande ronde na 8 dagen " overtijd" en echte symptomen, een " bloeding" gehad.. tja late ovulatie of toch...?
    Een zware domper, dus uit zelfbescherming probeer ik nu zo nuchter mogelijk te blijven.
    Half jaar bezig en 28 dgn cyclus dus mijn eerste ervaring was niet echt geweldig.
    Echter zie ik dat velen van jullie al veel meer "ellende" hebben gehad, dus ik heb respect voor die gene :)

Nu voor het eerst gestart met ovulatietesten, vandaar mijn vraag/toppic.

Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties! :)

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik had z&k! Super makkelijk en goedkoop en geen voor gedrukte strepen! Gewoon duidelijk als je zwanger bent!

11. nyx

nyx Lid

20 apr 2014
    98
    0
    0
    oke, z&k kende ik nog niet.

Bedankt voor de tip.

Greetzz :)

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb mijn zwangerschapstesten dipsticks via ebay gekocht, one step. 50 stuks voor ongeveer 7 euro. Heb geen indroogstreepjes ontdekt nog. Bij mij is wit echt wit. . ( beetje test verslaafd hihi)

13. nyx

nyx Lid

20 apr 2014
    98
    0
    0
    RSL, dat kost écht helemaal niets!!
    Ook fijn te horen dat er geen "indrogers" te zien zijn :)

Testverslaafd...hmmm misschien zijn we dat stiekem allemaal wel een beetje :D:D:D

Thx ;)

14. nyx

nyx Lid

20 apr 2014
    98
    0
    0
    Hmmmm, ik heb een knal-positieve ovulatiestest :) , maar wel een negatieve zwangerschapstest... :(
    Ik neem aan dat er nog te weinig HCG aanwezig is, wéér maar paar dagen afwachten geblazen :cool:

Pffff :D:D:D spannend allemaal !!!

Deel Deze Pagina