Rose, 5 dagen na IUI

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik heb vorige week donderdag mijn 2e IUI gehad.
    Ik spuit puregon om eitjes te laten groeien en 5000EH pregnyl voor de eisprong.
    Sinds gisteren (5 dagen na de IUI) ben ik begonnen met rose verlies, vandaag is het nog steeds aanwezig.
    Het is erg weinig maar het is er wel...
    Is er iemand die hiermee ervaring heeft? Ben zo bang dat het nu alweer game-over is.

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heb zelf geen ervaring met iui maar zou het een innesteling kunnen zijn?
    Of misschien is je baarmoedermond wat geirriteerd of licht beschadigd door de behandeling?

Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!:)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben onze zoon gekregen via 2e IUI behandeling. Ik duim dat het voor jou ook zo mag zijn.

Wat die rose afscheiding betreft durf ik het niet te zeggen. Het kan misschien een innestelingsbloeding zijn (wil je niet te valse hoop geven) of misschien iets geraakt/adertje wat nu nabloed.

Probeer afleiding te zoeken want ik weet hoe killing het wachten is. Hoeveel dagen na je IUI werd je bij je 1e poging ongesteld?

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@vruchtje: de 1e iui is alweer een jaar geleden (juni 2010) zou echt niet meer weten hoe dat toen precies ging... Maar de afgelopen rondes had ik steeds een lf van 7-8 dagen.... Volgens mij met mij 1e iui was het een normale lf. Dat er een jaar tussen 2 iui's zit komt overigens door overstap naar een ander ziekenhuis en dat daar nog meer onderzoek is verricht.
    Ik weet dat het een vaatje of innesteling kan zijn maar ondertussen in de loop van de ondertussen 2 jaar van teleurstelling durf ik niet meer zo positief te zijn.

Deel Deze Pagina