onzekere harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by rianne23, Feb 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

Feb 1, 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi

ik heb vanaf gisteren harde buiken.de ene keer doen ze pijn en de andere keer verneem ik wel dat de buik hard word maar dan doet het geen pijn. ook vandaag is het af en toe raak. kunnen dit de voor weeen zijn? ook heb ik af en toe pijn onder bij de liesgedeelte. weet niet zo goed of ik het gewoon ff moet aankijken (moet namelijk dinsdag weer naar de verloskundige en ik loop nu bijna op het eind) of dat ik toch ander ff moet bellen? wie kan mij wat raad geven?

alvast bedankt.

liefs

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Harde buiken horen er gewoon bij, zeker in deze fase. Als ze zeer doen, is dat meestal een teken dat je iets rustiger aan moet doen.

Ik hoef pas te bellen als ik pijnlijke harde buiken heb om de 4 a 5 minuten.

Maar als je je ongerust maakt, gewoon even bellen hoor!

3. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    klinkt indd als voorweeen!
    zou even bellen, ook al is het alleen om jezelf gerust te stellen!

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Het zouden best voorweeen kunnen zijn meid, maar ik heb echt geen flauw idee.... Als je je onzeker voelt gewoon even je VK bellen joh! Zijn ze voor.... ;) Wel spannend hoor, zeker omdat je zo op het eind loopt... het kan van alles zijn....
    Misschien heb je je heel erg druk gemaakt? Daar kunnen de pijnlijke harde buiken ook vandaan komen.

5. rianne23

rianne23 Actief lid

Feb 1, 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ik heb gister de hele dag bijna op de bank gelegen en lekker kunnen ontspannen. ben ook op tijd naar bed gegaan maar ze bleven komen.

6. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Je hoeft je pas zorgen te maken als de harde buiken met regelmaat komen, als je bloed of vruchtwater verliest.
    Kunnen voorweeën zijn, maar ook indalingsweeën.
    En als je het echt niet vertrouwd: gewoon ff bellen :)

Share This Page