snap niks meer van mezelf

Discussion in 'Zwanger worden' started by catje1981, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    Ben nu zo'n 8 maand bezig voor een kleintje. En de eerdere maanden was ik er echt 24/7 mee bezig. Elk prikkeldje in mijn lijf zag ik als aanleiding elke kleine verandering, en ik voelde me ook elke keer zo'n beetje echt zwanger.
    Nu vorige maand besloten om te proberen alles een beetje naast me neer te leggen. En ik heb me dan ook lekker gestort op onze komende vakantie en dat soort dingen.
    Elke keer was ik twee week voor mijn NOD al vreselijk misselijk en had ik krampjes hier en krampjes daar.

Ik heb eigenlijk nergens last van, tenminste zo denk ik.
    Ik zit nu paar dagen voor mijn NOD en ben nog niet misselijk en heb amper krampjes gehad.
    Het einge waar ik last van heb is veel plassen, maar ik ben volgens mij gewoon een seikerdje :D, ik ben vaak en veel moe, maar ben ook echt aan vakantie toe dus misschien dat het daar door komt en t laatste is dat ik veel vind stinken maar misschien ben ik wel verkouden aan het worden.
    Alle kwaaltjes zijn dus ook weer te verleggen, dus ik weet t niet. Ik voel me ook niet zwanger en heb helemaal niet de drang om te testen.
    Kortom ik snap niks meer van mezelf, maar t is op deze manier wel een stuk rustiger en minder stressvol ;)

2. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

Oct 9, 2012
    1,180
    278
    83
    NULL
    NULL
    haha ik had precies het zelfde had wel weer een ander excus ervoor die niks met de zwangerschap te maken heeft.
    wist niet meer wat ik moest geloven en wat nou echt waar was.
    ik snap je helemaal dit zou mijn tekst kunnen zijn
    nou over 3 dagen weet je meer

succes

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    En jij, ga je morgen testen? Of wacht je nog even?

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

Het is eigenlijk ook te idioot voor woorden, hè, hoe ons lichaam kan doen. Maar je hoort wel vaak dat als mensen veel afleiding hebben en er niet zo meer mee bezig zijn, het ineens raak is. Had ik ook, maar ja, die bleef helaas niet plakken. Ik probeer er ook nu zo min mogelijk mee bezig te zijn, moeilijk met allemaal zwangere vriendinnen, maar die paar dagen voor mn NOD kan ik er echt niet omheen..

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    Heey dphoek, ja vrouwen lichamen steken maar raar in elkaar. Heb de mijne nu 31 jaar, maar snap t nog steeds niet :D
    En als je zelf graag een kindje wil lijkt in eens de heel wereld zwanger :(
    Wat vreselijk dat je beebje niet is blijven plakken :( , maar begrijp ik uit je onderschrift dat je nu vorige week een nieuwe poging hebt gedaan? Of ben ik gek :p

6. Malika89

Malika89 Lid

Nov 11, 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Het lichaam kan je zo voor de gek houden, grr.

Wij zijn ook een tijdje bezig en elke maand zoek je dan wel iets om te zeggen; 'het is nú misschien wel raak'.. en dan ben je weer eind van de maand teleurgesteld.

Báh!

7. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    Ja dat elke keer zo vreselijk teleurgesteld zijn was een reden van mij om mij deze maand op andere dingen te storten en en beetje afstand te nemen van het zwanger worden. Voor zover dat gaat natuurlijk.
    Maar ik was de teleurstelling zo zat en zeker omdat het dan gelijk mezelf even helemaal plat legde. En dat wilde ik deze en en de komende maanden dus niet.

8. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Gelijk heb je catje1981. Alleen is dat loslaten zo makkelijk nog niet!

9. Tallie88

Tallie88 Lid

Nov 20, 2012
    63
    1
    0
    NULL
    NULL
    Relaaax :D Twee jaar geleden dacht ik echt hartstikke zwanger te zijn van de eerste, allemaal kwaaltjes... maar gewoon menstruatie.
    Die maand daarop amper eraan gedacht, geen kwaaltjes... hartstikke zwanger!
    Ik zweer het, het zit ook een beetje tussen onze oren denk ik, haha.

10. Malika89

Malika89 Lid

Nov 11, 2010
    89
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Bij ons was de sex echt een dwang geworden.. Elke keer; 'Ja, dit keer gaat het lukken'.. De plezier was ervan af. En dat is niet fijn voor je huwelijk.

11. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hihi, nee hoor, je bent niet gek. Klopt, ik zit weer op het wachtbankje! Maar ik voel helemaal niets, dus ik ben niet hoopvol. Bij mijn zwangerschapje voelde ik wel van alles. Maar goed, zeg nooit nooit:) Ik doe ook al 31 lentes mee, maar ik word ook nog steeds verrast!

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    WanneBeMommy, nee daar heb je helemaal gelijk in :) is heel erg moeilijk juist. Omdat je t graag wil en er elke keer mee geconfronteerd wordt. Zwangere vrouwen, babies en kleine kindjes je kan er niet om heen.

Tallie88, hoop dat dat bij mij ook zo is :D want heb nu amper kwaaltjes vergelekn bij andere maanden. Maar wacht t wel rustig af, meer dan dat kan toch niet he :p

Malika89, ja dat ken ik. Dat hadden wij ook een beetje. Vooral sex op de dagen dat ik dacht dat ik t vruchtbaarste was. (wist ik niet zeker want we laten de natuur nog op zijn beloop) En de lol en het genieten was er van af. Deze maand dat ook omgegooit en gewoon sex gehad wanneer we wilden :) en moet zeggen dat bevalt een stuk beter :D

dphoek, dan zitten we er dus samen op dat bankje ;) Het gekke is dat ik niet hoopvol ben maar ook niet niet hoopvol. Meer een beetje afwachtend. Mijn lijf vertrouw ik niet meer :p dus of daar nou wat in gebeurd of niet daar let ik niet op (gebeurd ook maar weinig) Ik wacht denk ik gewoon op de rode duivels en ga pas testen als ik een tijdje over tijd ben....
    Ik zal hard voor je duimen :)

13. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Heel veel zwangere vrouwen heb ik gelukkig niet om me heen, ben zelf nog vrij jong, dus de mensen waar ik mee om ga zijn nog niet in deze fase. Wel een aantal kleine kinderen, maar daar heb ik minder moeite mee dan baby's en zwangere vrouwen.
    Moet wel zeggen dat je steeds meer zwangere vrouwen en baby's op straat tegen komt! Het lijkt wel alsof ze het erom doen. ;)

14. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

Nov 12, 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er deze maand ook minder mee bezig en dat bevalt me goed. Ik vind het gewoon lastig om verplicht te vrijen. Maar ik vind het daarna weer heel zonde, als we een ei hebben gemist ;)

In mijn omgeving lijkt iedereen zwanger of net bevallen. Ik kan het nog goed hebben, maar als ik met een groepje vriendinnen afspreek en het gaat alleen over zwanger zijn, dan vind ik dat best lastig. Vorige maand had ik een vm en niet iedereen weet dat..

Nouja, het komt vast wel goed. Ik heb al een prachtige zoon!:)

15. dphoek

dphoek Niet meer actief

dphoek, dan zitten we er dus samen op dat bankje ;) Het gekke is dat ik niet hoopvol ben maar ook niet niet hoopvol. Meer een beetje afwachtend. Mijn lijf vertrouw ik niet meer :p dus of daar nou wat in gebeurd of niet daar let ik niet op (gebeurd ook maar weinig) Ik wacht denk ik gewoon op de rode duivels en ga pas testen als ik een tijdje over tijd ben....
    Ik zal hard voor je duimen :)[/QUOTE]

Ik moet nog tot komende vrijdag wachten..Maar ik duim al hard voor jou!!! Ik test ook altijd pas als ik over tijd ben, maar dat is tot nu toe nog maar 2x geweest:(

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    WanneBeMommy, whahahahahahhahahahaha ja soms lijkt het net of ze het gewoon er om doen. Zodra jij buiten komt dat ze dan in een keer allemaal buiten zijn :D

AnneChristine, wel prettig he dat er wat rustiger mee om gaan :) Maar inderdaad t blijft lastig als t allemaal over beebjes gaat.

dphoek, daar komt gewoon komende keer nog een keer over tijd bij en dan heb je toch een mooie test en een plak beebje ;)

Heb sinds een uurtje beetje krampjes net boven mijn lies. Ben heel bang dat die rode duivels toch weer hun weg weten te vinden. Maar goed kan alleen maar afwachten he :(

17. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Ze zoeken ons allemaal op. Met zn alle. Ze ruiken het ofzo :D haha

18. Lou2082

Lou2082 Lid

Nov 1, 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik zit ook op het wachtbankje. En ik kan ook pas vanaf vrijdag testen. Dit vind ik de moeilijkste week van de maand... Ik ben gespannen en voel van alles aan mn lijf. Dit is pas de 2e ronde, maar ik wil al heel lang een kindje. Helaas was mijn vriend er nog niet aan toe. Succes allemaal!

19. catje1981

catje1981 Bekend lid

Mar 13, 2012
    717
    0
    0
    Heee Dames,

Nou ik heb daar straks de rode duivels moet begroeten :( Voor mij is t dus op naar volgende maand....

Hoop voor jullie die nog moeten testen dat jullie mooie knal testen hebben :)

liefs catje

Share This Page