Ik heb een prima bmi (21), maar toch wat last van vet op heupen , billen en bovenbenen. Zijn er oefeningen die thuis kan doen om het nog iets strakker te krijgen? Sportschool gaat het niet worden. Dus graag oefeningen die ik tussen het huishouden door kan doen.
Ik ga eerst maar eens op google zoeken wat die termen betekenen. Ben echt een leek op dit gebied. Mijn drukke gezin heeft me altijd in vorm gehouden maar nu begint de leeftijd toch zijn tol te eisen
Dat geloof ik graag.... Ik denk dat je de beste begeleiding krijgt in de sportschool. Maar niet iedereen heeft daar de mogelijkheden en het geld voor. Ik heb gewoon totaal niets met een sportschool, dus ga het eerst maar eens thuis proberen. Ik heb wel ervaring met sporten onder begeleiding van een fysio, dus veel basisdingen weet ik wel (alleen de termen niet dan) Ik heb nu wat filmpjes gevonden van mama stralend fit op youtube en die spreken me wel aan. Er wordt in ieder geval duidelijk uitgelegd hoe je het niet moet doen.
Zou er voor zorgen dat je een spiegel in de buurt hebt. Zodat je goed je houding in de gaten kunt houden. Uit vermoeidheid gaan mensen toch snel een andere houding aan nemen. Waardoor je dus knie en rugproblemen gaat krijgen. Succes ermee.