mijn bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door niccaa1980, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niccaa1980

7 sep 2007
    12
    0
    0
    amsterdam
    ik vergeet mijn bevalling nooit meer!
    mijn weeen begonnen woensdag 11 oktober in de middag 17:06
    in de avond om half 10 kwam de verloskundige langs
    en die zei je heb pas 2cm ontsluiting ik kom morgen ochtend nog wel ff langs
    na om half 11 kwam ze weer en toen had ik pas 3cm ontsluiting ik dcht dat ik gek werdt!
    in de middag om 18:33 hield ik t niet meer ik had weeen om de 2 minuten en hielden ook aan had geen pauzes meer om ze weg te kunnen puffen
    de verloskundige kwam weer om 20:00 en ik had 5cm ontsluiting ik had zoveel pijn en alleen maar rug weeen ze zei neem lekker een douche ik kom om half 11 terug na die doche hielp me echt niet en verging van de pijn niet normaal ze kwam om 22:20 en zei na nicole je doet t goed je heb al 6 cm ik wat nou goed het gaat veeeeeeeeeelste langzaam geef me ajb wat tegen de pijn ik trek dit niet had die woensdag al niet kunnen slapen dus was brak!
    om 23:00 zijn we naar t ziekenhuis gegaan
    en ik vroeg meteen om een verdoving maakte me niet uit als ik maar wat kreeg maar kreeg dus niets! ik werdt zo chagerijnig en boos dat ik tegen iedereen begon te mopperen heb niet gescholden dat absoluut niet
    maar toen me ma en de verloskundige om 2 uur zeiden nog ff nic dan is ze er had ik t niet meer ik zei dat zeggen jullie nu al vanaf donderdag ochtend ga toch breien ma en jij (verloskundige ) ga iemand anders in de maling nemen ajb want ik heb er de kracht niet meer voor!
    toen zeiden ze na we prikken je vruchtwater door dan gaat t goed komen
    met 9cm moest ik gewoon persen het moest er uit maar mocht niet en volgens hun kon dat helemaal niet!ik hallo t voelt als poepen ja ik ga persen na om 02:50 mocht ik eindelijk persen maar ik was zo op dat t niet ging ze hebben me toen een knip gegeven en de vaciumpomp gebruikt om 03:19 vrijdag 13-10-06 was me meisje er eindelijk wat een opluchting zeg
    tot dat ze zei ja we gaan je nu ff verdoven voor t hechten ik wat nu in ene wel en net niet voor een paar hechtingen?toen zei de verloskundige nou t is niet iets met 2 steekjes mevrouw!
    toen ze na een kleine 30 min klaar was zei ik na dat duurde ff zeg is t wel goed gegaan?toen zei ze ja hoor u heeft alleen 53 hechtingen dacht dat ze een grap m,aakte en geloofte t niet tot dat ik een spiegel vroeg!
    schrok me rot haha me speeltuin zag er niet uit
    om 6 uur in de ochtend was ik al thuis en heb gelukkig maar 2 dgn last gehad van me doos en me hechtingen
    het was misschien een lange bevalling
    maar zeg je eerlijk zou het zo weer doen
    het is t mooiste wat me is overkomen

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heftig, en lang zeg.. Poeh, petje af! En tuurlijk zou je t zo weer doen, kijk s naar je meisje.. ;) Geniet lekker van dr!

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

zo lange bevalling :confused:
    Maare weet precies hoe die doos dan aanvoelt ;) Ze hebben mij een dik uur gehecht, heb niet gevraagd hoeveel wilde ik liever niet weten :)
    En je hebt er maar 2 daagjes last van gehad :confused: *jalours* heb 6 weken niet kunnen zitten van de pijn ;)
    Zou het ook zo weer doen...je krijgt er echt zoveel moois voor terug.
    Geniet nog lekker van je meissie.

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Jeetje 53 hechtingen en dat je durfde te kijken, dat heb ik pas na een week gedaan....

Zou 53 een gemiddelde zijn?

Gr

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

Goed gedaan hoor. :baby: Gefeliciteerd met de kleine meid.

Welke naam heeft ze gekregen?

6. niccaa1980

7 sep 2007
    12
    0
    0
    amsterdam

der naam is alicia naomi
    roepnaam alicia

Deel Deze Pagina