Ik heb er even een topic voor aangemaakt: hebben jullie tips voor een kinderwagen voor in de grote, drukke stad? Wij wonen 2 hoog, midden in een drukke stad. Ons trappenhuis is ruim, we kunnen het frame/de wagen daar inklappen en ophangen. Een evt reiswieg zou wel naar boven moeten en ik maak me een beetje zorge om al het gesjouw met reiswiegen naar boven... . Hoor graag ervaringen over merken en types of tips voor compacte, lichte kinderwagens! Of hoe jullie dat doen/deden? Bijv kindje in maxi cosi de trap op dragen? Wensen: Frame makkelijk in te klappen, in een kleine hal goed ingeklapt op te hangen Licht gewicht reiswieg (of iets anders zoals bij de Bugaboo Bee) Goed handvat om wieg naar boven te tillen Goede demping Alvast super bedankt!! Heel veel dank!!
Een vriendin van mij heeft de stokke Scoot. Zelf geen ervaring mee, maar heeft een heel klein frame en een nestje ipv een echte wieg. Misschien is dat wat?
Wij nemen de Joolz, deze kun je als je kindje in de wandelwagen zit in zijn geheel inklappen en dragen..
Inderdaad een draagdoek heb je helemaal geen gesleep. Heb je een schuur? Kan je daar evt de kinderwagen in zetten.
wij hebben de quinny senzz.. maar ik zet mijn wagen (onderstel en bak) altijd in de auto neer Alleen de maxi cosi gaat heen en weer naar boven...scheelt naar boven sjouwen..
De koelstra mambo/binque daily heeft een klein opvouwbaar frame, is erg licht en makkelijk mee te nemen! Een draagzak evt ook nog een optie?