Hoi Meiden, Ik heb 1 jan. mn laatste pil genomen. Ik ben 5 jan. ongi geworden zoals altijd. Ongeveer rond 19 jan. heb ik mn ovu gehad, dat weekend daarvoor en op de dag zelf hebben we elke dag 'geklust'. 2 feb. zou ik ongi moeten worden, ik begon op 31 jan. al een beetje te bloeden, maar dit was echt oud bloed en daarna roze vocht, dit duurde t/m maandag en toen bleef het weg... Dit had ik met mn dochter (2 jr)ook gehad dus ik sloeg aan het testen.. helaas negatief.. Aangezien ik mn volgende ovu niet echt goed uit kon rekenen omdat ik naar mijn idee niet echt ongi was geworden had ik ovutesten gekocht. Hieruit bleek dat ik 12 en 13 feb.mn meest vruchtbare dagen had. We hebben op 12 feb. niet kunnen 'klussen' omdat mijn man pas 13 feb. thuiskwam.. dus hebben we dat de 13e en 14e wel gedaan. Ik denk dat ik 14 feb. de ovu heb gehad omdat toen het streepje weer licht was (en mijn buikijn bijna weg). Vanaf 18 feb. heb ik heel erg veel pijn in mijn buik, vanaf mijn navel naar boven.. tis echt alleen mijn bovenbuik.Heel erge steken,misselijk, vol gevoel en voel me echt niet lekker.. Nu ben ik afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest en ze vroeg zomaar uit het niets, ben je zwanger? Dus ik vertelde dat ik er wel mee bezig was maar nog niks weet. Ze had mijn buik onderzocht en gaf aan dat het 3 dingen konden zijn, óf ik ben zwanger, óf heb maagklachten óf er is iets met mn Gal. Nu moest ik gaan testen van haar en als ik niet zwanger ben krijg ik voor n week medicijnen en als die niet helpen een echo voor mn gal. Nu heb ik sinds vanmiddag een beetje bruin/rozig bloedverlies, alleen zou ik pas aanstaande zaterdag ongi moeten worden (of niet natuurlijk! haha).. Ik heb nu ook last van mn rug en onderbuik dus weet niet zo goed wat ik nu moet.. Ik ga morgenochtend weer langs de HA omdat mn bovenbuik ook nog steeds pijn doet en ook nog misselijk ben. Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn aan mijn symptomen? Groetjes Patricia
Hoi Patricia, Dit is wat ik een beetje mee heb gemaakt in de 7 maanden dat ik nu gestopt ben met de pil en we goed aan het klussen zijn. Allereest wilde ik nog even zeggen, dat je denk ik wel erg hebt geboft dat het bij je dochtertje meteen raak was. Zel dacht ik de eerste 3 maanden ook weer dat het elke keer raak was... nu piep ik wel anders. Na het stoppen van de pil had ik een mooie cyclus van 28 dagen en daarop 29 dagen, maar vele ontpillings verschijnselen, ook de pijnen die jij omschrijft. Maar mijn 3e cyclus liet erg lang op zich wachten en was ineens 50 dagen. De daarop volgende 33, en mijn vorige was vreemd, dacht dat ik een innestelbloeding had gehad, omdat ik veel rose slijm had 1 ochtend, vervolgens 1 week weer niets en toen weer een ochtend rose, dit hield met 3 dagen een beetje oud bruin aan en ik had die dagen veel last van mijn buik, misselijk, en toen kreeg ik een bloeding 's avonds, de volgende ochtend weer weg. De dag er na weer een bloeding, 2 dagen gehad, niet echt veel en toen was het weer weg. Dus ook moeilijk te zeggen wanneer mijn cyclus nu is begonnen, in ieder geval tussen de 28 en 33 dagen. Ook hebben we met ovulatie testen geklust. Dus een hele vreemde ongi, nu zit ik op dag tussen de 20 en 24 hangt dus af van de cyclus 28 of 31 of misschien wel meer. Wel heb ik deze maand een zeurend pijn in mijn onderrug gehad, best wat steken en heel vreemd, al 2 weken lang "vruchtbaar slijm" echt doorzichtig en je kan er enorme draden mee trekken. Ook heb ik 25 ovulatietesten gedaan, allemaal stuk voor stuk geven ze net niet positief aan, behalve die van predictor (andere waren van matcare) alle 5 positief, 4 dagen achter elkaar, dag 16/19,17/20,18/21,19/22 deze had ik gehaald omdat ik door de andere voorraad heen was. Je kunt je indenken dat ik het gewoon echt niet weet, dan denk je eindelijk ik heb het door, zie vruchtbaar slijm dus we zitten ok, maar dan houd het niet meer op. Zo is iederen maand/cyclus tot nu toe heel anders geweest. Misschien is het wel raak deze maand bij ons, ook door de vreemde ongi van de maand ervoor... helaas nog even wachten. Net zo als bij jou kan het goed raak zijn, maar net zo goed kan je lichaam je voor de gek houden. Heb je veel last gehad van het ontpillen? En anders gewoon even afwachten. Hoe vervelend het ook is. succes dr mee!
hoi ik ben al veel langer gestopt me de pil en bij was het een tijdje gelden moest ongi worden maar bleef uit en was misselijk en ook hooge buikpijn en moe nergens zin in enz na 1 week overtijd en nega testen wert ik tog weer ongi en de pijn was weg ik hoop voor je dat je zwanger bent want het doet best pijn als je tog weer ongi word groetjes dani
Dankjulliewel voor jullie antwoord, ik geloof niet zo in ontpillen eerlijk gezegd.. Maar zou kunnen. Het is in ieder geval wel heel vervelend allemaal zo.. Voordat ik de pil slikte was ik altijd al heel regelmatig ongesteld dus voor mij zou het raar zijn als dat niet zo weer is na het stoppen met de pil.. Groetjes
Ik vind overigens wel dat ik heel erg geboft heb met de 1e hoor! Ben ook heel erg blij mee. Ik wil even zeggen dat ik het erg vervelend voor je vind hoe het allemaal bij jou gaat.. Ik wens je heel veel succes! Groetjes
dat beetje bloedverlies een week voor je ongi kan een innestelingsbloeding zijn en dan heeft testen nog geen zin ik zou gewoon even wachten of het doorzet of niet en anders vrijdag een testje wagen liefs lisje
Hoi Lisje, Ik ben vanochtend bij de HA geweest, ze heeft weer aan mijn buik gevoeld en constateerde dat het niet mijn gal is waar ik last van heb maar waarschijnlijk gewoon een maagonsteking. (soort buikgriep) Dit mits ik niet zwanger ben want anders komt het daardoor. Ze heeft me bloed laten prikken voor zwangerschap maar volgens mij is dit nog te vroeg naar mijn mening.. maar goed ik zie wel. ik verlies nog steeds beetje bruinig bloed. maar is niet echt heel veel zoals menstruatie. Groetjes Patricia
oke nou beter dat ze dat toch voor de zekerheid alvast nakijken dat bruine bloed kan ook je ongi zijn maar ja dat weet je niet zeker de bloedtest zal het uitsluiten want je moest aankomend weekend ongi worden toch? dan kunnen ze dat volgens mij wel al zien of je zwanger bent of niet liefs lisje
Hoi ja ik heb net ff op internet gecheckt en kan inderdaad vanaf vandaag met bloedtest gecheckt worden.. ben benieuwd. Ik weet in ieder geval wel dat mijn lichaam niet snel HCG aanmaakt, was bij mijn dochter ook zo. Was pas een week na mijn NOD positief bij de dokter.. Groetjes Patricia
oke das wel vervelend dan nou hopen dat de bloedtest meer uitslag geeft laat je de uitslag weten? liefs lisje
Dit wil helaas niks zeggen. Voordat ik ooit met de pil begon, was ik ook ontzettend regelmatig. Ik stopte met de pil en moest 126 dagen wachten op mijn eerste ongi. Daarna ook wat onregelmatig en toen pas weer regelmatig zoals het altijd was. Als zaterdag je NOD is, zou ik wachten met testen tot in elk geval zaterdag. O, ik lees net dat je een bloedtest laat doen....Succes! Ik duim voor je dat het raak mag zijn!
Hey meiden, Bloedtest was negatief.. Het zou te vroeg geweest kunnen zijn volgens de assistente van de HA maar ik denk dat ik gewoon echt niet zwanger ben.Verlies sinds een uurtje wel 'gewoon' rood bloed.. Groetjes Patricia