een droom

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiwi31, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hoi dames,
    ik heb afgelopen nacht gedroomd dat ik in het begin van mijn zwangerschap was, en daar kwam ik achter doordat mijn onderbuik heel hard aanvoelde.
    het leek zo echt.
    ik heb afgelopen week mijn eisprong gehad, maar dacht dat ik er niet zoveel mee bezig was, maar dat blijkt toch wel.
    ik heb vaker dat ik droom over een zwangerschap of een bevalling,en juist die dromen lijken net echt, als ik wakker word.

ook droomde ik een keer over een onverwachte bevalling van een tweeling.

ik weet dat er ook wel eens betekenissen aan dromen zitten ,zou dat bij deze dromen ook het geval zijn?

groetjes kiwi

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen idee,maar ik hoop het wel voor je!!

(Ik droomde deze zwangerschap van een zoon,en...we krijgen een zoon!:D)

3. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    aa super leuk!! laten we dan hopen dat deze droom voor mij ook werkelijkheid mag worden haha

4. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik geloof dat er achter iedere droom een betekenis kanzitten
    Echter heb ik vaak ervaren dat de droom me altijd iets anders wil zeggen dan ik denk
    Zelf komen mijn dromen vaak overeens met de betekenissen van droominfo.nl

Maar dat. Is natuurlijk hoe goed gelovig je zelf wilt zijn haha ;)
    Ik hoop voor je dat ze uitkomen!!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik hoop in ieder geval dat het uitkomt, zou toch geweldig zijn!!

Een van mijn beste vriendinnen zei me voor ik positief testte dat ze had gedroomd dat ik zwanger ben........en dat is ook zo.
    Nu op zich niet zo opvallend, maar de vorige keer (toen ik mijn bbz had) heeft ze dat ook gedroomd voor ik het er maar over had gehad om te gaan testen......Das dus al twee keer.
    En er zaten 17 maanden tussen. In al die maanden niks gehoord daarover, behalve als het zo was/is.

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik heb ook al verschillende keren gedroomd van een positieve test. Maar bij mij is die nog nooit uitgekomen.

Mijn zus stuurde mij in februari een berichtje: "ik heb gedroomd, moet jij niks vertellen?!?"
    Kben gewoon begonnen met wenen want ik had mijn ei nog niet gevonden en we waren al cd31. 2 dagen erna had ik wel een tempstijging en groeide mijn hoop een beetje door die droom. Maar helaas pindakaas.

7. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Phoe ik hoop het voor je ;)
    Voor mij gelde het niet, in de 4,5 jaar dat we bezig zijn geweest er erg vaak over gedroomd maar kwam steeds niet uit.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb meerdere dromen gehad over zwangerschap, een positieve test en zelfs het geven van borstvoeding, maar het is nooit uitgekomen..

9. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    dank je voor jullie reacties!
    ik ga me er niet al te veel aan hechten aan die droom, maar het voelde wel super goed!
    dat gevoel in de droom wil ik in het echt ook haha.
    helaas nog afwachten... over twee weken ongeveer mijn nod!
    pff mag van mij wel na 17 maanden...

10. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Snap ik heel goed! Je geduld word erg op de proef gesteld zo...
    bij mij heeft het uiteindelijk 52 maanden geduurd helaas... maaaar het is gelukt! De aanhouder wint (meestal)

Succes!

11. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    woow 52 maanden! dat is erg lang inderdaad... gelukkig dat jullie droom uitgekomen is , gefeliciteerd!!

12. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Tja, maar goed, wat ik zeg niet de hoop verliezen...
    De moed is ons wel behoorlijk wat keren in de schoenen gezakt aangezien we behoorlijk wat mislukte behandelingen en operaties achter de rug hebben maar goed... deze 5e terugplaatsing is mooi blijven plakken!

Hoop en duim voor je dat jullie niet zo lang hoeven te wachten en jullie een mooi natuurlijk gekomen wondertje gegund is!

Deel Deze Pagina