hallo, ik heb nou al 2x getest met kv5 en al 2x een lijntje maar hij is niet echt duidelijk lijkt wel een indrooglijntje vind ik hijs dunner dan de andere streep wel roze is dan gewoon negatief toch? ben 27 oktober gestopt met de pil 29 oktober ontrekkingsbloeding gehad en wacht nu nog steeds op mijn ongi nu al 77 dagen krijg de test helaas ni op de foto zie de flits erin en anders ist te donker pff meer mensen die dit meegemaakt hebben dacht dat die kv5 juist zo goed waren
Ook al is het streepje heel licht dan is het wel gewoon raak! Anders zet je hier een foto op... Dan kunnen we het zien.
ja maar k twijfel want het is niet even dik lijntje als die andere hijs dunner dus ben bang dat het een indroogstreepje is mja dacht juist dat die kruidvat testjes dat nauwelijks hadden en ik heb er al 2 gehad nou
Daarom! Je hebt er 2 gedaan, het zou wel heel toevallig zijn dat ze allebei hetzelfde mankement vertonen. En die 2v5 die sporen het ook wat vroeger op heb ik gehoord. Dus misschien is het nog zo dun omdat het hcg nog wat moet komen voordat het wat dikker is. Ik feliciteer je alvast voorzichtig!!
ja snap het ook niet , k ga even proberen om kabel van mn foto toestel te vinden zodat ik de foto erop kan zetten denk niet dat je het streepje ziet en denk ook dat het gewoon indroogstreepjes zijn mja wel vaag dat ik er dan al 2 heb die zo zijn en een indroogstreepje verdwijnt die ook weer later of niet?hijs heel dun wel lichtrozig maar lijkt ni alsof die recht naar beneden loopt daarom twijfelk ook daarom denk k indroogstreepje
haha hij loopt tot bijna beneden recht en dan ietsie scheef moeilijk uit teleggen kan mn kabel voor mn camera ook niet vinden dus kan de foto helaas niet uploaden mja kga der maar vanuit dat ie negatief is maar wel vaag 2 van die indrooglijntjes dan
haha ja wat een vreemd streepje dan! Anders koop je eentje waar zwanger of niet zwanger op staat. dat is dan wel duidelijk!
hier heb ik de foto weet niet of iemand hem int negatief kan zetten , graag jullie mening ik denk zelf negatief maar wil t tog even zeker weten haha Bekijk bijlage 121397
Ik weet niet of je een laptop hebt maar als je die wat scheef houdt kun je het ook wat in het negatief zien. Maar ik zie eerlijk gezegd niets, maar ik zit nu ook niet achter een bijster goede laptop!
Sorry maar ik zeg negatief... Ik heb ook zulke testen gehad ( kijk maar in mijn album) en zelfs deze waren negatief.. Weet niet binnen hoeveel minuten de streepjes kwamen? Bij mij net na de 5 min...
ja denk ook negatief mja twijfelde omdak al 2 van zulke testen heb ghad maar t zijn hele vage streepjes ook en dacht dat kv5 geen indroogstreepjes had
Helaas heeft de KV echt wel indroogstreepjes.. Ik heb al 2 rondes van dit soort streepjes gehad maar telkens niet zwanger.
Hij is negatief.. Dit is gewoon een 'doorgelopen' test (die heb ik ook vaak gehad, na een uur worden die testen supervies en lelijk)..
je ziet indd een heel klein licht streepje, maar ik denk toch negatief hoor meid. Ik heb die testen ook gedaan 2 keer, ben nu 8 dagen overtijd uitgegaan van een cyclus van 31 dgn. Altijd heel regelmatig ongi geweest. Altijd 28 dgn, niet langer of korter. Maar van het weekend maar even met Predictor testen, zal ik ook even doen als ik jou was. Ik duim ook voor jullie!! Suc6 meiden!
ik zou ook zeggen: negatief maar als je twijfelt over 2dagen een nieuwe doen en dan moet je beter resultaat krijgen.. succes meid!!
Nooh, geen Predictor-test doen hoor, die zijn heel slecht!! Dit topic is overigens dubbel, hij staat ook bij het Ovulatie- en zwangerschapstesten-forum..
hoin hoi iedereen, vanochtend no maar testje gedaan en nu stond er nix dus idd een indrooglijntje nu maar afw8e tot ik ongi word nu al dag 78 dak ni ongi ben phoe phoe